Gå til innhold

Pynter dere til Helloween, og tilfelle Når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Hvertfall ikke gjort det sålangt!

Vet ikke jeg.. men jeg er klin norsk tradisjonsmessig, skulle vel tro jeg på det orådet var 68 og ikke 28.

However, er selvfølgelig klar for å kjøpe et gresskar eller 2 hvis barna omsider skulle øsnke det når de blir eldre.. hvis denne Trick or Treat fabelen skulle invadere landet fullt ut :)

(Ta i betraktning at vi bor veeeldig landlig til,dårlig med naboer)

Skrevet

nope pynter ikke og kommer nok ikke og gjør det med det første heller

ikke en norsk tradisjon og vi bor jo i norge

Gjest Mammamoms *høygravid*
Skrevet

På ingen måte!

Det finnes ikke på min kalender. Har ikke sans for det i det hele tatt.

Skrevet

Det er liksom en Ukoselig sak det der med Halloween. Jeg synes ikke det er noe koselig...

Bedre før da ungene gikk julebukk med røde kinn og sang julesanger på døren. DA synes jeg det er ok med litt snop klart!

Skrevet

Må jo si jeg er enig i dere da:)

Men jeg må innrømme at jeg har kjøpt to små lyesdingser til å ha tlys oppi. og noe greie til å henge i døråpningen. Ikke noe mer. Tror nok ikke at dette vil forsvinne ut av landet med det første...

Skrevet

Nei, vi pynter ikke til Helloween.

Her i huset pyntes det kun til jul.

Skrevet

Aldri om jeg kommer til å pynte.. Ingen norsk tradisjon og jeg syns det bare er dumt. Handelsstanden tjener jo penger på dette her. Blir nok mer tålerert når våre barn er voksne. Mine barn får ikke lov til å gå på dørene heller. Bryr meg ikke om hva alle andre barn gjør, mine skal ikke gå rundt å tigge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...