Gå til innhold

Er dette utflod eller fostervann? Litt ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

sitter på jobben og har fått bestilt time til legen idag. Trusa er full av en blanding av vått og seigt. Det våte har snart tørket og har ikke avgitt noen farge. Det seige er rett og slett utflod. Kjenner ingen annen lukt enn utflod. Noen som kjenner til dette. det våte tynne trekker seg jo ut i olabuksa, og det føles ikke som om jeg har tisset heller. Kan jo være at jeg har gjort det uten å ha merket det, men så slapp er jeg da ikke i bekkenet. Noe som kjenner til dette? Litt redd jeg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være utflod + at man gjerne svetter litt mer nå.

Men hvis det kommer mye så bør du ringe legen din..

Skrevet

Det er ofte vannlig at man opplever slikt du beskriver hvis man har en soppinfeksjon. Når man er gravid er det ofte symptomene som kløe og den karkteristiske lukten uteblir. Ville prøvd med canesten kombipakke. Canesten er helt ok for gravide, men sett stikkpillen inn med fingeren og ikke aplikatoren.

Skrevet

jeg har sinnsykt mye tynntflytende utflod nå når jeg er gravid, pluss ,som nevnt, svetter man også mer- og da kan det lett bli veldig vått, hehe

legen min beroliget meg med at det er helt vanlig (hun sa at det hadde klødd/svidd om det var sopp) Også sa hun at hvis man lekket fostervann så ville man begynne å lure på om man tisset på seg!

Men det er uansett kjipt å gå tenke om det kan være fostervann- så ta det opp med legen din.

nå har jeg hatt dette i ganske mange uker, så på meg kan det umulig være fostervann- siden magen vokser som den skal og enda litt til...hehe

Skrevet

Hei og takk for svar. HAr vært hos legen + UL og alt var bare bra. Det var akkurat så mye fostervann som skal være. Gynekologen trodde det kunne være tynt utflod eller litt urinlekkasje. Fikk se et lite nurk i full fart med bankende hjerte, 2 ben, 2 armer og en liten oppstoppernese. Kunne nesten se ut som den lå med tommelen opp........... he he:)

Ble så glad. Kom inn på SØF B3. Hyggelig dame som tok meg imot og en veldig fin gynekolog som var veldig behagelig og beroligende.

Får feire med litt eplejuice når man ikke kan drikke vin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...