Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 var nettopp på do og oppdaget at jeg hadde brunt slim i trusen. litt blodaktig. Er dette farlig? er 19 uker på vei.
Patetica fåkksi Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Det er nok klin umulig å svare på her! Se det an. Lykke til!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Det behøver ikke være det. Men jeg ville tatt en tur og fått sjekket det likevel, så er du trygg. Lykke til, du er sikkert redd nå men det går som oftest bra - hadde tre sånne alarmer selv i svangerskapet og det gikk helt fint.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Kan være slimproppen da. Er ikke farlig isåfall. Min gikk tidlig den og, men kom tilbake igjen og gikk på nytt rett før fødselen.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Sannsynligvis ikke farlig, men alle blødninger under graviditeten (særlig etter uke 12) skal vel sjekkes opp, så jeg ville nok, om ikke annet,tatt en telefon til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå