Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld kom vår sønn på 8 år ned fra loftet og gråt, han kunne fortelle at han hadde hatt mareritt.

Hva drømte du da?, måtte jeg spørre.Jeg savner slik bestefar sa han og knakk fullstendig sammen.Han hadde drømt at de to var å fiska.Noe min pappa alltid drømte om å få lære gutten som delte den samme interessen.Men slik ble det ikke....Jeg sa at det var en god drøm som han skulle gjemme langt inne i hjertet sitt...

Vi satt lenge og prata vi to i går kveld, gråt og holdt rundt hverandre.

Han er i tillegg så redd for at bestemor også skal dø siden hun har kreft.Vi går og venter på ct svar og er nervøse alle sammen.

Har tunge dager akkurat nå, er så redd for svaret...

I kveld skal vi på graven til bestefar og tenne lys,det lovde jeg gutt ungen i går.

Skulle ønske jeg kunne sagt at bestemor ikke skal dø, men det kan jeg jo ikke enda...Jeg hater kreft av hele mitt hjerte.

Jeg svarer dere ikke så mye , men dere er i tankene mine.Alt er bare så tungt disse dagene her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.....du har det tungt nå kjære deg.......

Det er godt dere prater og det er godt at han kan få ut sorgen og gråte......

At dere er redde nå for mor og bestemor er naturlig og dere er i helspenn nå før beskjeden kommer.

Ta vare på hverandre, prat og gråt, men glem ikke å le også. Prøv å ikke la redselen være den følelsen som tar helt overhånd, selv om det er lettere sagt enn gjort.....

Sender trøsteklemmer og gode tanker til dere alle sammen:-)

Skrevet

Nå renner tårene her... For når jeg leste denne nå - og din veldig hyggelige melding nå nettopp så smiler jeg og gråter om hevrandre. Og ser for meg en lykkelig, lykkelig 8-åring hos Idefix som faktsik i dag har kunnet få beskjed om at bestemor skal få mange år sammen med dere fortsatt!!! Tenk så deilig at man gå fra så trist så trist, til så lykkelig, lykkelig!!!

Kos dere sammen!!

Skrevet

Life is a rollercoaster, you just got to ride it..........

Glede og sorg - hånd i hånd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...