Lillenille + Prinsesse Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hei, Har termin 15 januar og har enda ikke fått papirene mine sent inn til NAV ettersom chefen min er dritt langsom til å få givet meg de papire tilbake som jeg trenger. Begyndt å bekymre meg lite ettersom der jo kommer jul & nyttårs ferier i december. Nogen som kan fortelle hvor lenge det tok dere at få alt i orden med NAV etter dere leverte papirene ?
anakin Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 NAV oppgir at de har en normal behandlingstid på 1 mnd fra de har fått alle papirene. Arbeidstakere som skal få dekket foreldrepenger direkte fra NAV blir prioriterte.
smurf08 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg fikk tilbakemelding fra NAV innen en uke etter jeg sendte inn skjemaene. Var overrasket at de klarte dette så fort etter å ha lest diverse historier om NAV her på forummet... Men kanskje det er forskjellig behandlingstid per kommune? Må legge til at jeg fylte ut begge skjemaer selv, og ba arbeidsgiveren til å signere. Tror nok det sparte en del tid... Lykke til!
Elise18.11.08 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Veldig forskjellig det der! Best å sende inn papirer i god tid som du sier! Mase på arbeidsgiver;) Jeg leverte for over en mnd siden, og har ikke hørt noe enda:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå