Gå til innhold

Mamma og Mallo!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kokokookoko

Det er universalsausdronningen som kaller!

Jeg lurer på hvordan det går, hvordan det har gått med semesteroppstart, og om alt er så bra som det kan være. Om du spiser fritert svinefett og paprika fortsatt eller om du har kommet deg hjem.

Jeg tenker på deg i ny og ne, og smiler når jeg ser nicket ditt!

klem til deg fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

szia szia

Me er i fritertsvineland enda. Men mammo har komt over angsten for kjøkkenet, og har blitt ein riktig reser.....takker for hjelpa til mitt store gjennombrudd. =P

Semesteret er allerede halvegs for oss no, og eg har ikkje komt særlig godt i gang. Mannen har vert heime og jobba i snart to mnd, og eg er virkelig ikkje bygd for aleinemortilværelsen.....sliten no ja. Men no kjem han på søndag, og da skal han jammen få spagetti og universalsaus =P

Har sett etter deg innimellom, men det ser ikkje ut til at me er her samtidig. Tar forresten i mot nye inputs på kjøttarenaen altså =P Har funne meg ein knallgod slakter, så nå har me innimellom mulighet for utvida kjøttrepetoar. Men det er jo ikkje kvar dag ein kan ha storfe og lam i disken har eg forstått.

Men deg da? Kva står på heime hos dåke?

Klem

Skrevet

Det ER slitsomt å være alene, og du er kjempeflink som har bestemt deg for å gjennomføre det her! Jeg heier. Men jeg vet godt hvordan det føles å ikke komme ordentlig i gang med et semester, det er ikke beroligende, særlig ikke med aleneansvaret for liten venn. det er bra han kommer til dere av og til.

Jeg smiler av at du ikke har kjøkken og gryteangst lenger. Jeg har noen retter i ermet som du kan imponere mmannen med, og som du kan lage til vennene dine når dere har spleiseparty.

med meg skjer det lite, eller så godt som ikkeno'. Det eneste jeg merker er at jeg er trøttest av alle i gata :-)

Derfor går jeg straks til sengs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...