Bolla med en til Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Da var jeg her igjen da, 40 dager til termin og ingenting er klart. For fire år siden da jeg ventet nr 1 hadde vognen stått klar en evighet og alle klær var brettet pent i en skuff. Men stakkars nurk nr to har ikke en gang fått så mye som en body. Gikk plutselig opp for meg at jeg skulle føde en gang til også, huff. Det hadde jeg lovet meg selv å aldri gjøre igjen. Får hyle høyt om epidural fra første stund ( hadde ikke klart meg uten forrige gang) og ikke minst klyster. Får begynne og pakke ut klær fra storebror, så får heller jenta som kommer ha noen blå sparkebukser i begynnelsen. Stakkars nurk som ikke har fått så mye oppmerksomhet. Får håpe hun ikke kommer før termin, så får den håpløse moren hennes tid til å gjøre alt det som skal gjøres før jul. Panikk!!
Lillenille + Prinsesse Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 77 dager igjen til termin og vi har helt hus å gjøre klar, skjønner vi nok ikke når det nu da, men håper vi i hvert fald får gjordt stuen ferdig da. Har heller ikke fått kjøpt alt, mangler vogn, stellebord, og mye mye mer. Fått kjøpt bilsete og en del klær da. Venter til starten av januar med vognen tenker jeg da det nok kommer tilbud til januar (håper bare jeg ikke føder tidligt da , 3 gangs så kan jo være hun kommer før termin d 15 januar) Ikke gå i panikk, babyen din har alt hun VIRKELIG trenger i den kærlighet hun får fra dere. Alt annet er materielle saker som vi voksne har bestemt vi absolut trenger. Du skal se alt kommer gå bra, bruk tiden din på å finne ut hvad som betyr mest å få tak i og hvad som du virkelig trenger for at alt kommer å fungere Eventuelt gå på jakt på nettet etter noe klær, det er jo nemt å kjøpe online og mye folk som selger brukt også som kun har været brukt en gang eller 2 ettersom de små jo ikke passer klærne sine mye mer end nogle uker Omkring fødslen så har du jo gjordt det før da sikker på at du kan klare det igjen ! bare tenk over hvad som du vil og fortell jordmor din hvordan du har det bedst med at din fødsel skal ske
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hei.. Sann har jeg tenkt også! Har ikke handlet noen ting til andre mann her, men vi vet ikke hva det er enda.. valgt å ikke vite kjønn.... Men for at dette nurke her skal få noe sted å ha sine klær så må pappaen lage noen hyller til meg... Og som du sier så fins butikkene der etter at babyen har kommet ut, og dere kommer nok til å få masse fint av venner, familie og bekjente også så da får babyen noe der... men tenk så kos å gå i butikken med en liten baby å handle... det gleder jeg meg til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå