Helene- Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Åjåjåj... gleder meg sånn Første UL i dag. Jeg er 18+4. er så spent Håper bare alt e bra. Har vært så nervøs.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei! ÅÅ ko gøy!! huske det var kjempe kjekt! det er så spennande!.. Nyyyt timen godt =D Lykke til!
Helene- Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Det gikk veldig fint Alt så bra ut, men må tilbake igjen på ny UL, fordi de se ikke alle organene på grunn av stillingen h*n lå i Men det va ingen grunn til bekymring. Så nå koser jeg meg bare og nyter følelsen. Føler jeg kan slappe litt mer av når man har sett et nytt lite liv i magen. Er helt rart å tenke på.
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Å så kjekt ;o) Jeg skal om en uke og gleder meg masse! Får dessuten avklart om jeg er 16+3 eller 20+3 på vei å det blir jo spennede!! En ekstra UL er vel bra,så får du se barnet enda en gang jippii ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå