tebekaa Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Så en åpning her for litt siden om at jeg endelig kunne få tid til å sette meg ned og dibbe litt, men så måtte jeg jo bare lage meg litt mat og så måtte jeg bare ordne og fikse litt. Så nå er det det bare 15 minutter før jeg må spinne ut igjen for å kjøre store-snupp til reguleringstannlegen. Og så må jeg dusje og skifte først... Livet har vært litt småkaotisk i det siste, men nå tror jeg fast bestemt at det roer seg litt, så jeg kan sette av tid til å leke litt her inne sammen med dere finingene. Savne dåkker! Hyggelig å se at det kommer til noen nye også:-) Nå må jeg stikke! Puh! Travel klem fra travel hjemme-frue;-)
iznogood Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Har tidstyven vært og rappet halvtimen din? :-) Det er travelt å være hjemme... syntes jeg sprang rundt hele tiden da jeg var i permisjon. Nå som jeg sitter på jobb hele dagen, vet jeg at mellom 08 - 16 (sånn ca...) skal jeg sitte i fred og ro og ha et strukturert regime fra jeg kommer til jeg går. Godt å høre fra deg - pass på å legge inn noen øyeblikk til degselv i disse travle tider. :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 I grunnen veldig fint å se dere begge to en snarttur innom i løpet av en mer eller mindre strukturert hverdag!
indigo Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 hei tebekaa! jeg er ny her - kjenner meg litt igjen, i alle fall er noen dager sånn. bortsett fra at de starter mye seinere for min del, for mannen står opp med de store, og jeg og minsta slumrer ofte helt til det tidspunkt du skreiv innlegg!!! men så går det gjerne slag i slag, idag måtte jo gresskar handles inn, bl.a. og middagen skulle på bordet før størsten skulle på kurs. vogndekket var flatt for fjerde gang, så vi brukte bil og sjal idag. mellomsta trengte noe på kjøpesenteret, så det fikk vi skviset inn mellom ultrasein lunsj og middagslaging. og minsta fikk jo ikke sove noe særlig i løpet av aalt dette, så na sluknet hun rekordtidlig ikveld...
tebekaa Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 NÅ tar jeg meg en halvtime altså! Dagen i dag har vært... ja, ja. Trenger ikke rippe opp i alt som har foregått her i dag, men den lille Fiesta'n min har ihvertfall ikke vært mye kald, det er nå sikkert. I kveld burde jeg egentlig forberede litt Halloween-greier. Mellom-snupp skal ha jentefest her i morgen, med overnatting, så da bør det vel egentlig se litt sånn halvskummelt ut. Kan jo la være å tørke støv ihvertfall, med god samvittighet;-) HA HA HA HA, akkurat som jeg hadde tørket støv ellers! HA HA HA HA HA HA HA HA!!! Egentlig blir jeg litt småkvalm av å se hvordan dette fenomenet har kommet til Norge og tatt helt av. Jeg har prøvd å finne alternative måter å tilbringe kvelden på, men det er ikke så lett når "alle de andre" skal ut og tigge godteri. Fikk med en gjeng på bowling et år, men i år blir det "DING DONG" hele kvelden. Og "VOFF VOFF". Ønsker alle en Halloween som er til å leve med, uten vettaskremte bitte-små. Og uten syke overspiste litt større barn, he he;-) Klem fra
Trollmora Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Tidstyven er en kjiping. Kan du ikke hive han ut med godteriet i morgen? Bare sleng noen mørke sjal over ett par lamper og slå av resten av lyset i morgen. Fortell en historie om ekle, glefsende hybelkaniner med røde øyne og mord i blikket så blir det skummelt for småjentene og du slipper å tenke på husarbeid )
Maud Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Du er jammen travel! Si til de to litt store at nå må mamma få litt pause. Syklene er kanskje parkerte, men de kan vel gå litt! Både fiestaen og mammaen trenger å roe seg ned og finne et lavt turtall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå