Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Men ingen tegn på at noe skal skje, selv om jeg fikk modnings akupunktur i går. Sist gang komm gutten min 2 dager over termin. Da gikk vannet, og jeg hadde hatt kynnere noen dager og mistet slimpropp noen dager før. Nå har jeg ikke hatt ent eneste føde symtom, merkelig. Hodet er ikke festet en gang. Når kommer jenta? Noen som vet?
helhalhalo Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Ja hun kommer..... neida, men har termin i dag jeg også og ingen tegn på noe som helst Sist gikk vannet men var helt symptomfri da også Merker jeg er litt rastløs i dag - Litt sånn hva kan jeg gjøre for at den lille skal komme!!! Jeg er egentlig ikke utålmodig, men nå gleder jeg meg altså. Har mye jeg skulle gjort så det er ikke det, men tenker mye på fødsel nå altså
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjeder meg litt i dag, trodde jeg skulle få rier eller noe. Svigermor var her i går og tok hele julevasken så alt er strøkent. Har nå lest et Woman blad, vært på inter net en time (sitter her enda). Og nå har jeg begynt å tenke litt på smash posen i kjøle skapet, men det er jo litt tidlig på dag syns jeg. Men hva skal man finne på da?
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Samme her.. termin i går, men ingen tegn til noe som helst Vært på kontroll i dag. Er førstegangs, men hodet til mini har enda ikke festet seg. Gikk noen runder på kjøpesenteret, men det begynner å bli tungt å gå nå. Så jeg dro hjem igjen, og sitter nå i sofaen og lurer på hva jeg skal finne på resten av dagen.. Vasket huset i går. Kanskje vaske rundt i skuffer og skap i dag? Kjære lille mini: Kom uuuut!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har også termin i dag:) Juhuu...men ikke tegn på noe action her i huset. Hodet er festet, that's it! Så detta blir garantert november barn..håper han bare ikke drøyer alt for lenge ut i november:)
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har også termin i dag. Har vært hos jordmor og da var alt veldig modent,med 3-4cm åpning. Ble også strippet.Så hun syns det var rart hvis det ikke skjedde noe iløpet av kvelden/natta:) Såkanskje jeg rekker å få oktober barn allikeveld. Sitter her med litt ubehag og små murringer. Så får håpe det utvikler seg masse og fort:)
AlmaN Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har termin i morgen. Men har venta lenge allerede. Nå har vi vaska huset og det meste er klart. Ja hva gjør jeg nå? Det er litt som på julaften før man får lov å åpne pakkene..
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har IKKE vasket huset hverken i dag eller i går. Jeg tror ikke jeg orker det altså! Jeg har funnet frem litt til babyen i dag Jeg er ikke så veldig i rute, men har ikke noe stress rundt akkurat det. Vil helst føde jeg nå da. Sover en del, jeg orker ikke å slite meg ut før fødselen Vet hvor mye krefter man bruker:) Det tikker inn litt meldinger også nå da siden det er termin, men det er jo bare hyggelig. Jeg har litt vondt for å gå jeg også og siden vi har sommerdekk på bilene så har jeg ikke vært på farta. I morgen blir det dekkskift og muligens en handletur.? jammen meg er det ikke helg også. Denne uka har i alle fall gått fort.
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Det er mange telefoner og sms her også om dagen. Mange som venter i spenning nå. Prøver å slappe av og ta en dag om gangen. Sover dårlig på natta, så jeg prøver å legge in noen powernaps på dagtid for å samle energi. Vil jo ikke være utslitt når fødselen starter. Gjør dere noe for å få ting til å skje? kjerringråd o.l..?
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Sover på dagen og gjør ingen kjerringråd. Hadde litt kanel på grøten i dag da. Passer dårlig å føde i morgen siden det er planleggingsdag i bhg.
AlmaN Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Helst mannen min som vasker da. Jeg orker ikke så mye. Bare rydder littegrann. Og lager middag. Ellers gjør jeg utrolig lite om dagene. Kanskje jeg kan strikke litt mer. Orker ikke gå noe mer i butikker nå tror jeg. Handler heller litt på nettet..
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 Hva med juleforberedelser da..? Har er det ikke kjøpt en eneste julegave enda, men tenkte kanskje å begynne til helga.. selvfølgelig bare hvis ikke mini bestemmer seg for å komme da, hehe.
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er ikke arbeidsledig så jeg trenger ikke finne på noe ekstra å gjøre, men når det gjelder julegaver så har jeg handlet litt både til den ene og den andre så det er litt ok. Jeg bør gjøre klar mer her, ordne noe med jobben, jeg skal få skiftet dek i morgen, hunden til dyrlegen, fysio lege hundelufting, ja det er absolutt nok å ta tak i Strikke mer kan jeg gjøre også istedet for å sitte med bim, he he Føde kan jeg jo også gjøre
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe, ja.. føde, det var en god idè!!! Hadde passet perfekt om mini ville komme ut i løpet av helga.. *håpe* .
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Spennende å se hvor lenge vi holder, vi med termin i dag. Er deres babyer aktive? Jeg har kjent lite liv hele svangerskapet, men for 4 uker siden kjente jeg mer. forrige uke så sank aktivitetsnivået og jeg var til slutt på føden for skjekk nå har jeg kjent mer igjen de siste dagene, trodde egentlig ikke det var vanlig jeg..
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Babyen min har vært veldig aktiv hele svangerskapet, og spesielt de siste 2-3 mnd. Men den siste uka har jeg ikke kjent et eneste spark, bare noen store "dyttebevegelser" når han flytter på seg. Dette var visst helt normalt ifølge JM, siden der er dårlig med plass der inne i magen nå den siste tiden..
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 Hm - unormal baby jeg da :0) Min ligger med bena ut så jeg kjenner litt buling over hele magen Fikk sønnen min til å rope på babyen i dag, "baby ut " he he
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 Neida, det er helt sikkert ikke unormal.. Må være godt å kjenne mye aktivitet Jeg har vært litt engstelig den siste uken siden dat plutselig ble så rolig der inne. Var godt å høre hjertelyden på kontroll i dag.. Her har onkelen snakket til babyen i dag.. "Kom nå ut så jeg kan lære deg å spille fotball.." hehe
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 31. oktober 2008 #19 Skrevet 31. oktober 2008 Nå sitter jeg her med rier som kunn er ubehaglige enda. Men noe er helt klart på gang:) Så jeg rekker nok å få et oktobergull en dag på overtid:D Kjempe spennende. Er litt usikker på om jeg skal ringe føde nå i og med at jeg allerede hadde 3-4 cm åpning før det startet....Hmmm. Kan jo allerede være veldig godt i gang alt nå da.
Herkules Skrevet 31. oktober 2008 #20 Skrevet 31. oktober 2008 Du har helt sikkert dratt på føden, lykke til, spennende å høre hvordan det gikk Ikke mye liv i min baby, fortsatt så rolig at jeg må tenke på om jeg har kjent liv. Det er bare det at jeg har kjent mer igjen etter en veldig rolig periode. Det er litt godt for da er det større sjans for å merke noe og bli beroliget
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #21 Skrevet 31. oktober 2008 Samme her altså..Jeg bråvåkna til morra'n fordi jeg ikke hadde kjent noe liv ila natta. Jeg pleier alltid å kjenne noe når jeg er oppe på do, eller når jeg snur meg. Men i natt har jeg sovi som en stein,har ikke vært oppe å tissa en gang, så blei helt satt ut når jeg våkna. Har kjent noen små dult etter jeg sto opp, men nå syns jeg han kan komme ut, så slipper jeg å gå å tenke over dissa sparka hele tiden.
Herkules Skrevet 31. oktober 2008 #22 Skrevet 31. oktober 2008 Sovet som en stein UTEN å tisse jeg også!! Våkna 8.30 av gutten min Så deilig at han sov så lenge i dag siden barnehagen er stengt i dag. han sover vanligvis lenge men akkurat denne uke har han våknet veldig tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå