Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Okei. Long story short: Jeg møtte en gutt, ble gravid rett etterpå, han var utro, det ble slutt, nå er han sammen med hun han var utro mot meg med. Greia er at hun vil ikke ha sex med han, de har vært sammen i 2 år, ikke hatt sex nesten på 1 år... Meg og x'en er kjempegode venner og prater om alt. Han kommer nedover snart og vi begynte å tulle med at vi skulle ha det veldig koslig når han var her. Vi er veldig gla i hverandre fortsatt, men ikke på en kjæreste måte liksom. Han har nesten ikke sett dattra si siden hun ble født heller pga den nye dama ikke lar han reise ned og besøke oss. Så kommer spm: Ville du ha ligget med han om du var meg? Veit det er usannsynlig dårlig gjort ovenfor dama hans, men what goes around comes around tenker iallefall jeg!!!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Nei det ville jeg ikke. Ikke fordi det er dårlig gjort ovenfor henne men fordi han virker som er tosk.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Sånne opplegg er det mest umodne jeg hører om; enten tar man et valg om å være kjærester (dvs sex) eller så er man ikke kjærester (dvs ikke sex). Dette blir iallefall viktig når det er barn involvert, selv om de er små og foreløpig ikke forstår så mye. Plutselig skjønner de mye mer enn vi tror, og med sånne opplegg som dette må de jo bli totalt forvirret...
Candy girrrl Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Ler meg i hel av at han ikke får noe. Ikke gi han sex. Og har han ikke baller nok til å se sin egen unge så er han ikke det største kuppet heller.
Sånn kan det gå Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hæ? Nei, selvfølgelig ikke. Fyren er jo total drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 NEI- hvis du vurderer det er du kanskje ikke så ferdig med han???
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Å du er dum nok til å tro hvert ord han sier, er deg det er mest synd i, du er naiv... Du skriver at han nesten ikke ser dattera si pga at dama hans ikke lar han, hadde han brydd seg om å se hun hadde han nok tatt mer ansvar for dattera si uavhengig av dama si eller ei.. Du får det til å høre som han er et offer i et fælt forhold, noe så latterligt, du høres utrolig dum ut rett å slett..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 dårlig gjort? nei, hun lå jo med han da dere var sammen. Hadde jeg villet det? nei over hodet ikke, hvorfor synke så lavt å ligge med en toslk som var utro mot meg?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 He, he du var jo lett å lure på tråden... Skjønner ikke hva du får ut av å ha sex med han. Ser du ikke at han bare bruker deg? gidder ikke se ungen sin, men å ringe deg og manipulere deg til og ha sex med han det gidder han. Kan ikke fatte at du er glad i en sånn mann og at du i det helle tatt gidder å høre på han og dama sitt privatliv. Hadde sagt i fra at det eneste jeg snakka med han om var ungen. Selvom det tydeligvis er nederst på prioriteringslista hans. Synes det er så typisk... Han er utro. Den andre dama for skylden. Han ser ikke ungen. Den andre dama får skylden. Du tar det så langt at du skal hevne deg på henne med han.. Det er jo han som ER drittsekken...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Desuten skriver du :Meg og x'en er kjempegode venner og prater om alt. Hvordan kan du vær kjmpegod venn med en som nesten ikke tar ansvar for barnet sitt...? Hadde jeg sagt til min type at han ikke fikk ha sitt barn, hadde det vært han som hadde vært en idiot dersom han hadde gjort som jeg sa. Mer idiot en hva jeg hadde vært, for han har faktisk et ansvar.. (ikke det at jeg noen gang hadde gjort det) Alt kan ikke skylles på "den nye dama hans" At hun lå med han mens du var sammen med han, var jo dårligt gjort av hun, å hadde ikke hatt noe til overs for henne, men det høres ut på deg som han er et offer som ikke har egne valg..
Anne-B. Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 Han sier til deg at de ikke har sex, bare for å få seg noe hos deg.
desember-nurk=) Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 jeg ville hatt sex med han! MEN, er et stort men her!
desember-nurk=) Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Hm, der lagret den seg før jeg var ferdig gitt.. Jeg ville hatt sex med han kun for å få meg noe og ta hevn på kjæresten hans. Rett etter ville jeg kastet han på dør. Er veldig lett å si nei det burde du ikke gjøre osv før man har vært i samme situasjon. Har selv vært der, og ja jeg hadde sex med han. Et halvt år etter dumpet han den nye kjæresten sin og ble sammen med meg igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Fy søren så lave krav dere har til mennene dere er kjæreste med. De kan "dingle" med pikken hvor de vil etter eget forgodtbefinnende og dere spriker villig og tar dem til og med tilbake i livene deres gang på gang.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 JA,jeg vill også hatt sex med han! Sikkert ikke bare bare heller...dere er gode venner og tydeligvis ikke helt ferdig med hverandre....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 Sjønner godt at folk synes han er en drittsekk, men han er seriøst ikke det. Greit at han har oppført seg som en idiot både ovenfor meg og datteren vår, og som mange har sagt kunne han nok ha hatt baller nok til å ofre litt mer for oss. Det skal også sies at han har en sønn fra før som han har 1 gang i uka + annahver helg, slik at han ikke alltid har hverken tid eller penger til å komme nedover til oss. (vi bor typ 50 mil ifra hverandre) Jeg tenker mest på meg selv når jeg vurderer å ligge med han, og om han bruker meg får det bare være, jeg bruker han også Men greia er at jeg har ikke hatt sex på leeeenge, og det vi hadde var utrolig, så det er mye i det for meg også og til deg som sier at jeg sikkert ikke er helt ferdig med han: Det kommer jeg nok aldri til å bli, men jeg ville ALDRI ha tatt han tilbake etter det han gjorde mot meg!! Kunne aldri ha stolt på han i et forhold!! Takk for mange svar:)
Elise18.11.08 Skrevet 30. oktober 2008 #19 Skrevet 30. oktober 2008 Drittsekk sier jeg bare!!! Helt enig med anonym over her..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #20 Skrevet 30. oktober 2008 Ikke gjør det! Jeg lå med exen min en gang like etter det var slutt, det var på en måte en god "closure" for meg, angrer ikke. Men jeg lå også lå også med han en gang etter han hadde fått seg ny dame.. Slet litt etterpå, mest fordi jeg innså hvilken drittsekk jeg hadde "sløst" bort 5år på.. (har jo lært mye av å være i et forhold også, ikke missforstå)...at han kunne lyve slik for henne, hva hadde han da gjort mot meg tidligere? masse rare ranker.. Nå er jeg bare glad han er ute av livet mitt og setter utrolig stor pris på min nye kjæreste som er verdens beste:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #21 Skrevet 30. oktober 2008 Må le litt av ironien i dette. Typen er utro, og blir sammen med hun han var utro med. Og får et liv uten sex. Tenker heller what goes around comes around for hans del.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #22 Skrevet 30. oktober 2008 Men ville definitivt ikke hatt sex med han, altså.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #23 Skrevet 30. oktober 2008 hehe, må innrømme at jeg fryder meg VELDIG over det ja:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #24 Skrevet 30. oktober 2008 uff får egentlig litt vondt av deg. Han virker veldig manipulerende gjemmer seg bak mange egentlig dårlige grunner for elendig oppførsel. Skjønner godt at du virkelig vil tro godt om han du elsker. Men han har lurt deg trill rundt. Det synes så tydelig når du forsvarer hans oppførsel som egentlig ikke kan forsvares.. Tror virkelig at den som ender opp såret her blir deg. Du sier at du ikke er over han. Tro meg det blir ikke bedre av å ha sex med han. Det beste du kan gjøre for din egen mentale helse er å kutte ut samtaler med han som ikke har med ungen å gjøre og å få han ut av ditt privatliv og kom deg ut av hans... Finn deg en annen mann. Kom deg ut, det finnes mange menn som er gode i senga der ute og som kommer med en bra personlighet og uten dame på slep. Tror heller ikke det er så lurt å gjøre det mot hu dama hans. Hvis de fortsetter sammen etter bruddet. Blir jo hun kansje en del av livet til deres unge og hvis hun hater deg tviler jeg på at hun klarer å oppføre seg voksent mot ungen deres. Hun har jo allerede vist evnen til lav moral når hun hadde sex med en som var i forhold. En dag vil du være over han og se tilbake på det og tenke hva var det jeg så i han. Men du må få avstand og få han ut av livet ditt. Det er veldig lett å si at man selv også bruker han. Men du har allerede følelser så du er sårbar og han virker som en drittsekk (selvom du ikke ser det ennå du har for oppheng i han...) Og verden er desverre ikke svart hvit han har selvfølgelig også gode sider. Men det unnskylder ikke de dårlige..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #25 Skrevet 30. oktober 2008 Hallo? Hvor dum går det an å bli. Selvfølgelig har ikke han et liv uten sex. Han får sex hos henne han nå bor med, sutrer rundt om til andre og påstår at han ikke får sex stakkar (total løgn så klart) og får sex alle andre steder også og nå til og med fra ex'en som burde hatt mer selvrespekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå