i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan varmer jeg opp ris? Hadde til middag igår og tenkte og spise rester til lunsj. Kan jeg varme i micro eller blir den tørr da?
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 har varma i micro jeg og det gikk helt fint. Bare husk å dekk den til med en annen tallerken eller noe sånt. Det bevarer fuktigheten....
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Aaah!! Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå