phantomet Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Nå som jeg er alene med alle guttene er det visse ting som helst bør gå på skinner...slikt som morgenstell, påkledning, frokost, klargjøring av det som skal bli med til barnehagen osv. Heldigvis har de to "store" guttene valgt å spille på lag, så det har gått veldig bra med det meste. T&T skjønner fremdeles ikke at natten er best egnet til soving, selv om de slo sin egen personlige rekord med lengde søvn i går kveld da de ble lagt, før de var klare for neste måltid... Men hva gjør den "slemme" mammaen idag mon tro... JO... praktiserte følgende teori: "Helter om natten - helter om dagen!" Så når T&T endelig var klare for å sove litt på morgenkvisten, etter tull og tøy i natt, ble de tatt opp, kledd på og lempet med på den store leveringsrunden i barnehagen... Nå ligger de på gulvet i stuen og sjekker akvariefiskene, men det er ikke mange sekundene igjen før de sovner...riktignok med litt sutring fra den ene T`en... Så om kort tid skal jeg ta meg en dupp på sofaen hadde jeg tenkt. Ikke optimalt, men bedre enn ingen søvn. He en fin dag jenter!
MarTo Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Ser ut som det er liv i deg fortsatt - hihihi Får håpe du får deg noen timer søvn i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå