Gå til innhold

Familie på 4 søker:

Anbefalte innlegg

Skrevet

-trivelig bosted der det er billig å bo!

-med masse småbarnsfamilier rundt

-flott natur (fjell og skog eller strand og hav)

-et sted hvor man lett kan få jobber (helst som lærer og i barnehage)

-med ledige plasser i barnehage

-et sted hvor skole, bhg og lignende ikke er truet av nedlegging

Vi vil nå begynne å leve ut drømmen vår om et deilig liv, med god plass både ute og inne, god tid, gode venner (for både små og store).

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indre Østfold. Inget hav her da men...

Litt langt unna Trondheim, men det bor masse trøndere som er tilflytta hit ihvertfall... :-)

Skrevet

Ålesund m omegn har alt dette!!!

Skrevet

Ja, indre østfold har "alt" hehe... Ihvertfall masse natur..

Ikke no bedre sted å bo :o)

Skrevet

Kan flytte hit dere da skjønner jeg ;) vi har ledige barnehageplasser, mangler en ped.leder i b.hage, trenger lærere (tror jeg) bor 20 minutter unna nordmarka...

Skrevet

Flere forslag?

Skrevet

Fosen:)

Det er ikke så langt fra Trondheim da:)

Skrevet

Det høres ut som du beskriver byen vår, vi bor i troms. Ganske billig å bo her, f.eks stor enebolig til under 2 mill. Kan ta på tur skoen hjemme å gå i skogen, men dersom jeg vil trille til byen tar det 30 min. Stor mangel på førskolelærere her, litt vanskeligere for lærere å få jobb men ult mulig å starte med vikariater. Har ledige bhg plasser

Skrevet

Hamar (vanskelig å få jobb i bhg, men resten har vi....ehh skog og Mjøsa da...)

Skrevet

Røyken. Full barnehagedekning, skoler både her og i Asker, nok av skog, hav og strender og masse småbarnsfamilier. Ikke så ille priser her heller.

Skrevet

Vestvågøy kommune i Nordland. ( Lofoten)

Både flott natur,fjell,hav og strand

Mangel på lærere,så også nettopp at de søkte etter folk i 2 bhg

Full barnehagedekning og vel så det

Ett sted med bystatus,og flere litt mer landlige tettsted

Vi har pr i dag 8 barneskoler og 4 ungdomsskoler. Noen av de usentrale barneskolene trues litt med nedleggelse,men det er skoler det er svært få elever på. Ikke er det så langt unna til de andre skolene heller.

Kunne skrevet massevis,men kjenner ikke akkurat at keg gidder,har fått med det viktigste :)

Skrevet

elverum er supert. Har tilogmed svømmehall, pol, kino. bowling :) Glomma og trysilfjellet:)

Skrevet

Anbefaler dere jæren, her får dere alt fra fjell til strand og vind og vær. Du slipper å bo i hagen til naboen og i Klepp kommune hvor jeg bor er det full bhg dekning men veldig mangel på lærere/pedledere.

Anbefales! :o)

Skrevet

Eller Frei =) Det er 15 min unna kristiansund. Skikkelig landlig =)

Dette huset er til salgt i boligfeltet vårt.

Her er det nesten bare ny etablerte småbarnsfamilier. Boligfeltet er enda under oppføring og nye kommer til. Alle er koselige og snakker med hverandre når man møtes ute.

To lekeplasser, skole, barnehage, butikk, post, masse turmuligheter, nære sjø, vann og fjell.

15 min til "stor" byen ;-)

Nydelig nytt hus:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15127052&sid=xz10cab2gX1W373650&WT.svl=Link

Skrevet

Da anbefaler jeg dere å bosette dere i Homborsund beliggende midt mellom Arendal og Kristiansand. Perfekt beliggende halvøy med mange barnefamilier, en liten lokal skole, flott natur, billig å bo her i forhold til storbyen (f.eks. Kristiansand hvor prisene er skyhøye). Tror ikke det er problem å få jobb heller. Har sett annonser i lokalavisa som både titt og ofte utlyser stillinger som barnehagepersonell og lærere. Tomtene rundt husene er store i forhold til i storbyen (ca 1 mål). Mange småbarnsfamilier i området, samt en lokal barnehage som i disse dager bygges ut for å fra i høst å ta i mot 26 flere barn enn det de gjør i dag.

Vi flyttet hit for ca 2 år siden fra storbyen og har ikke angret. Trives kjempegodt. Her kjenner jeg godt naboene - noe jeg ikke gjorde når jeg bodde i byen.

Så velkommen skal dere være om dere ønsker å flytte hit! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...