MarTo Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Endelig er det min tur til å inviterer gamle og nye tvilling og trillingmammaer til treff hos meg. Har sendt pm til alle de vanlige - er det noen nye så gi beskjed. Jeg serverer enkel lunch og ser om jeg får snekret sammen noen til kaffen. Ta med deres prinser og prinsesser og godt humør så sees vi snart igjen. Fint om dere gir beskjed om dere kommer så lager jeg nok mat.
annie72 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hurra for onsdager:-) Har jeg bil så kommer vi..sier ifra når det nærmere seg.
Jannec2 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Hverken stiv kuling eller snø storm kommer til å stoppe meg, so count on me ;o)
cammis80 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Heisann! Denne gangen kommer vi også selvom snøstorm:)
trine ;-) Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg sier hvertfall ikke nei til gratis mat og kaffe.......... eh. Trivelig helg alle sammen!
phantomet Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Å nå ble jeg litt lei meg kjenner jeg.... For jeg kan ikke komme på treff kommende onsdag, for da er det viktige møtet i barnehagen til 5-åringen med barnepsykologen. Har vurdert om jeg skulle be phantom-mannen gå på møtet, siden jeg garantert blir noe emosjonell...men så er det jo slik at jeg tror at ingenting gjøres bra nok uten mitt engasjement... Vi får treffes en annen gang vi MarTo...skravling er vi jo gode på!
mangoo Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Vi forsøker også å komme denne gangen :-)
bøllefrøene Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Hei. vi får ikke kommet neste uke.. har bestemt oss for å reise en tur på fjellet, da vi har litt felles permisjon nå!! satser på å se dere uka etter.. håper det blir en torsdag da!!
Tvillingenekomiapril Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Onsdag denne uken også? Onsdager er fortsatt fysioterapidag her hos oss, så jeg kan ikke komme. Håper å komme sterkere tilbake! Kos dere
moden mamma Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 *hehe* Følte meg truffet av den invitasjonen.. jeg kan vel si at jeg def er en av de GAMLE tvillingmødrene. Tror nok vi kommer om ikke vaksina i morgen gjør som den gjorde sist...
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 hei! Vi prøver å komme! Har innkjøring i barnehagen med eldstemann fra i dag, så litt avhengig av hvordan det går.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Har veldig lyst å komme men må stå over denne gangen og. Er ikke helt frisk fra influensa/forkjølelse enda og har ingen lyst å smitte alle dere. Får komme frisk og sterk tilbake. Kos dere!
annie72 Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 Vi må desverre melde avbud i morgen da bilen min skal på eu-kontroll jeg ikke har tilgang på annen bil alikevel:( kos dere masse!
Solemio + 2 i magen Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 Forrige uke fikk jeg ikke vært med på treff pga diversen logistikk-problemer, så denne gangen hadde jeg definivt tenkt å bli med. Men nå sitter jeg her med to små med 39,8 og 40,0 i feber, så må nok holde meg hjemme i morgen. De søte små er blitt superforkjøla i løpet av dagen OG de fikk andre runde av trippelvaksinen i dag tidlig. Tydeligvis ingen heldig kombinasjon! Stakkars, de svetter og snørrer og surkler verre, synes synd på dem. Og kanskje litt synd på meg selv også, mistenker at det ikke kommer til å bli alt for mye søvn i natt... Kos dere masse i morgen, håper og tror jeg skal få blitt med neste uke, ihvertfall.
mangoo Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Vi må desverre melde frafall. Vi er alle blitt forkjølet og snørrete. Så vi er litt slitne og trøtte. Kos dere masse og så håper vi endelig vi kan komme neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå