januarsurprise Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Og det blir Milo hvis det blir gutt. Vi har en som heter Leon fra før. Hva synes dere??
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Kjempefine navn som matcher superbra! Godt valg!
molino Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Milo er kanonfint!! Sprekt valg! Milo og Leon=) Ser for meg to sjønne, små luringer=)
erteposen + 4 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det blir et rent og pent barn:) Passer sammen. For meg er det hundren til bestefar.
huldra87 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Tøft! Leon og Milo passer "perfekt" sammen! :-) Må ærlig innrømme at Milo er vaskepulver for meg da. Men samtidig er det fint! Må nok bare venne meg til at smågutter også kan hete Milo.. ;-)
Vannmann35 Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Milo er et vaskemiddel... Litt som å kalle ungen Omo eller Ariel, synes jeg da... Synes og Milo Kirkerud eller Milo Pedersen høres veldig feil ut... Milo er veldig italiensk føler jeg, og krever et litt eksotisk etternavn i alle fall.
januarsurprise Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2008 He he... :-) Om ikke det er italiensk er etternavnet hvertfall mer eksotisk enn Pedersen :-D Tror nok moren min kommer til å si det samme som deg når det gjelder vaskemiddel-argumentet ;-) (Milo er slavisk, by the way) Gøy å høre hva folk mener! Påde ris og ros. Koselig med dere som syntes det var fint og passet godt sammen med storebror da Noen flere meninger??
Dronning Sånnja Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Milo er uvant bare. Men jeg likte det. Og det passer jo perfekt sammen med Leon. (Og blir det en tredjemann så navnet klart; Ariel
sonne Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Liker ikke navnet, men det matchet ihvertfall bra med Leon
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Leon og Milo passer som hånd i hanske - helt perfekt! Liker navnene godt hver for seg og - nyydelige navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå