Gå til innhold

Pappa´n til lillebebi har bestemt seg for navn!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det blir Milo hvis det blir gutt. Vi har en som heter Leon fra før. Hva synes dere?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Milo er kanonfint!! Sprekt valg!

Milo og Leon=) Ser for meg to sjønne, små luringer=)

Skrevet

Ja, det blir et rent og pent barn:) Passer sammen. For meg er det hundren til bestefar.

Skrevet

Tøft! Leon og Milo passer "perfekt" sammen! :-) Må ærlig innrømme at Milo er vaskepulver for meg da. Men samtidig er det fint! Må nok bare venne meg til at smågutter også kan hete Milo.. ;-)

Skrevet

Milo er et vaskemiddel... Litt som å kalle ungen Omo eller Ariel, synes jeg da... Synes og Milo Kirkerud eller Milo Pedersen høres veldig feil ut... Milo er veldig italiensk føler jeg, og krever et litt eksotisk etternavn i alle fall.

Skrevet

He he... :-) Om ikke det er italiensk er etternavnet hvertfall mer eksotisk enn Pedersen :-D

Tror nok moren min kommer til å si det samme som deg når det gjelder vaskemiddel-argumentet ;-)

(Milo er slavisk, by the way)

Gøy å høre hva folk mener! Påde ris og ros. Koselig med dere som syntes det var fint og passet godt sammen med storebror da ;)

Noen flere meninger??

Skrevet

Milo er uvant bare. Men jeg likte det. Og det passer jo perfekt sammen med Leon.

(Og blir det en tredjemann så navnet klart; Ariel ;)

Skrevet

Liker ikke navnet, men det matchet ihvertfall bra med Leon

Skrevet

Leon og Milo passer som hånd i hanske - helt perfekt! Liker navnene godt hver for seg og - nyydelige navn!

Skrevet

Tuuuuusen takk!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...