skilt Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Er forsåvidt kjent i byen, men skal ikke skryte meg opp for mye... Noen som kan fortelle meg ca hvor det ligger? Er 8+6 idag, og skal til Sigrid på ultralyd idag halv fem=)=) Spent spent:)
mamma-for-første-gang Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har vært der flere ganger, og de er kjempeflinke Vet du hvor Hansen Hjørna ligger?? Det er i samme bygget.. Du går bare langs sjøhusene på Skagenkaien, så er det inn en port mellom Hansen Hjørna og en av de andre utestedene.. Det er et hvitt gammelt trehus, og det står Mama Stork på vinduet i andre etasje. Masse lykke til!!
skilt Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 åtakk:) Tror det hørtes lett ut å finne frem hvertfall:) Skal nok ikke bli noe problem:) Er så spent nå. Skal være der 16.30, og timene frem til da går så sakte....!
Klar Som Et Egg Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 jeg går til jm på mamastork- veldig fornøyd! veldig avslappende og rolig atmosfære, stresser ikke med å måle alt (som vekt, hb) hver gang, som de gjerne gjør på legekontor! måler jo bt, urin, sfmål og hjertlyd, så det er ikke noe slurving.. bare en litt avslappet holdning til graviditet - det er jo ikke noe sykdom! var hos sigrids ultra før den ordinære ul, og jeg var KJEMPEfornøyd - hun brukte god tid til å kikke og forklare for oss hva hun så. og hun var veldig hyggelig! alt dette i motsetning til den ordinære ul på SUS, det var rett og slett en stor skuffelse, veldig glad vi hadde vært på den private først! jeg og sleit med å finne fram første gang, men er jo kjempelett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå