Twintipp og himmelblå Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 4 syngende voksne nisser med masker da?? Og gitt dem en "knert"? Synes slikt er utrolig gøy jeg:o) Kjenner noen som kler seg ut som nisser, synger julesanger på dørene til venner og kjente, og får en liten konjakk eller akevitt snaps før de går videre.. Også går de på byen etterpå. Hysterisk morsomt synes jeg! Har ihvertfall konjakken klar:o)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 HAHA såååå gøy ja de skulle gjerne kommet hit =0)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hehehe ja men hadde nok ikke hatt noe å gi dem da, om de ikke hadde hatt lyst på en jack og cola..
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jupp, drambukk er tradisjon i jula der jeg kommer fra... Halloween kan jeg derimot spare meg for!!
solstråle69 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Absolutt! :-) Men det er jo fryktelig mye mer koselig enn Halloween, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå