♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hei igjen. Hvordan går det med dere ? Ble det prøverør på dere? I så fall,hvor og når ? Spent på dine vegne vet du. Klemmer
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Så kos at du etterlyser meg! Ja, du kan tro det ble prøverør på oss! Vi skal etter planen ha egguttak på fredag, så jeg er vel i overkant spent og nervøs! Vi hører til Ferilitetsklinikken i Sør, Porsgrunn sykehus! Jeg har holdt meg langt unna BIM etter at vi satte i gang med spray og sprøyter, for de ble kanskje litt lei på sykehuset av at at jeg alltid visste best selv... Så nå har jeg latt de ta helt over styringen (en smule unormalt for å være meg), og jeg øver meg hver dag på å tenke at de vet hva de gjør og hvorfor... uten at jeg har blitt nikkedukke av den grunn ;-). Jeg kjenner at jeg blir helt desperat etter å få DEN beste medisinen, både før, under og etter innsett, Så nå må jeg stole på at de finner ut hva som er best for meg... Jeg har snust litt rundt på sidene i dag, og stemmer det at du nettopp har vært gjennom et nytt IVF forsøk i Haugesund? Du bor i Trondheim? Hvordan har DU det? Hvilkene planer har du videre? Jeg håper at du kommer i mål snart :-)! Klem gammel (p)røver
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Joda-det stemmer som du sier at jeg nettop har vært en ny runde i kjelleren ja (. Men jobber meg opp igjen jeg,og er noen lunde på bena igjen nå. Vi har et forsøk igjen av en tre pack i haugesund,men jeg følte meg temmelig fed-up av forsøk og styr nå,så vi har pause. Det vil si -ikke helt da ).Har jo gått på p-piller ifb med og mellom forsøkene siden mars.Nå er p-pillene kasta,og jeg har i stedet spist pergo.Så nå er det hjemmekos og jul med din glede for alle pengene ). Bim pauser er bra i blandt. Det er lurt å ikke la det bli så alt oppslukende... Men uttak allerede fredag,det er jo fantastisk ! Så spent på dine vegne nå. Håper dr.Kahn og co gjør mirakelet som skal til for dere ) Klem
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Så flott at du knasker Pergo istedet for P-piller - en skal visst få et ekstra dytt rett etter IVF, så du skal se at dere ordner opp på egen hånd ;-)! Det fortjener dere virkelig! Du har alltid vært SÅ positiv og støttende, så du er som jeg har sagt tidligere - et SUPERMENNESKE som burde hatt en haug med barn. Går det ikke vegen nå eller ved siste forsøk så håper jeg dere adopterer - tenk så heldige de barna blir!!! Dr. Hahn og co er en gjeng gode mennesker - vi føler oss veldig godt ivaretatt. Så gjenstår det å se hvor mange egg som dukker opp og om de overlever helgen... Skulle ønske jeg kunne ligge i koma fra fredag til mandag - holder ikke ut ventingen :-). Er det vanlig å begynne med Crinone rett etter eggutak? Mener å huske at du fikk noe som visstnok skal være litt sterkere? (Uff, nå er jeg i gang med egenmedisineringen min igjen...) Klem og lykkeønskninger fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Hei-hvordan går det med deg ? Du vet vel resultatet snart ? Spennende dager... Klem:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå