Gå til innhold

Dere som syntes presstiden var en befrielse ( også inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere kort utrivingstid og lite rifter?

Slik var det her i hvertfall, ingen rifer som hadde behov for sting...utdrivinga tok ca 5 min med alle tre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, pressrier i 1,5 time. Hadde noen rifter også. :)

Skrevet

Klar-feridg-ferdig på 3 av 4 :)

Pressrier er himmelen:)

Skrevet

Veldig kort utdrivingstid med sistemann, jordmora rakk ikke å ta på seg haskene engang før han spratt ut :-)

Godt å kunne presse bort smertene, men jeg revnet en del siden fødselskanalen ikke fikk tid til å tøye seg ut.

Og hjertelyden til babyen ble svak og dårlig pga farten han kom i.

Litt armer og bein på fødestua akkurat da. Med leger, overjordmor, studenter etc. Men det gikk fint heldigvis.

Skrevet

Syns pressriene var en befrielse, var ikke så vondt da. Tror jeg hadde to pressrier og så var ungen ute.

Skrevet

niks. Med eldste presset jeg i 1 time og 15 min (men syns det var en befrielse, fordi det endelig gikk mot slutten), og da sydde jeg 4 sting. Med vesla presset jeg 4-5 ganger, og sydde ingenting :)

Skrevet

Med første varte utdrivningen i ca 30 minutter,ingen rifter.

Men nummer 2 varte utdrivningen i 5 minutter,og jeg måttes syes ca 5 sting. Men det var en styrtfødsel,så det kan også ha noe med saken å gjøre.

Skrevet

Pressriene var en befrielse. Fire press også var hun ute. Ble et par pyntesting så det skulle svi litt mindre å gå på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...