Zitro Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Må invisterer i en slik en pga babyen min tåler ikke lammeskinnsposen min (eksem) og i dunposen til Odenwalder så synes jeg hun blir kald... Så da er vi igang med å invistere i den 3. svindyre vognposen! Skal ikke være billig med baby gitt... SÅ; Hvor mye koster en ny en? Er de like lange som den til odenwalder slik at den vil passe til hun bli 3 år? Takker for svar :-)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Heisann! Vil anbefale deg og kjøpe en voksi active, den har du til barnet er 6 år og den koster ikke mange hundrelappene mer i forhold til en vanlig voksi. I tillegg er det klips for og ha den sammen, ikke de dumme trådene! Voksi active koster 2300 og får du ikke tak i den i nærheten av der du bor kan du bestille den på voksi.no mener jeg det er!
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Takk for tips, da skal jeg gå inn der og så på dem. Tenkte å ta meg en tur på Babyshop også for å se dem inn "real life"... Fåes denne Activ modellen i samme design som Classic? Har sett meg ut en farge jeg har såååå lyst på se....
Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Active finnes ikke i alle farger slik classic gjør nei! Du kan se fargene på http://www.voksi.com/view_product.php?id=11 Men det er en superflott pose som du har glede av til flere barn dersom du er inne på de tankene! Du kan jo evnt sy trekk selv om du ikke finner en pose med trekk du likte spesielt godt!
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 Sett på posne på web nå Sef var ikke Activ modellen i den fargen jeg ønsket meg... Men ser at den Classic modellen ser grusomt liten ut??? Er dem virkelig så små som dem ser ut som?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Classic er betydelig mindre ja, kjenner ikke mange som synes posen passer når barna begynner og bli 3 år nei! Men dra nå innom babyshop og se på posene!
*Timulia* Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg må bare spørre: Når bruker dere voksipose til 3-6åringer?? Har selv en 3åring og vet ikke når jeg skulle ha behov pose til henne!
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 He, he... nei - jeg trenger ikke pose da ihvertfall. Mange som sier at da har man jo sovepose hvis man trenger det.. Men da skal jeg jaggu kjøpe en sovepose jeg hvis det behovet dukker opp....
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Noen barn sover i bhg til de er tre år (og det er jo veldig forskjell i lende på disse små da) En del poser er så utringet at barna ikke får kroet seg ordentlig nedi når de ligger ute og sover. Det er et must her i gården ihvertfall. Etter at de har sluttet med dagsoving, kan posen veldig gjerne brukes på overnatting, hyttetur, telttur etc. Det gjorde vi ihvertfall.
tezzie Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 En 3åring kan bruke voksipose om den feks sitter i pulk. Det er jo en grunn til at Active går opp til 6år, sikkert fordi den er rettet mot de aktive foreldrene. Ikke alle som skal bruke den kun til vogn. Og en sovepose er ikke like varm og tett som en voksipose. Skulle ønske jeg hadde active, ikke det at jeg er så veldig aktiv, men litt. Vi står en del på ski, og bruker en del pulk. Nå er yngstemann 3 og eldste jenta som posen ble kjøpt snart 8. Tror ikke det engang fantes flere modeller en classic da. Om active ikke er så mye dyrere hadde jeg kjøpt den, bedre at du angrer på at du kjøpte for lang pose enn for kort )
MamaSophie Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Da må jeg nesten få reklamere litt for den nyeste voksiposen, den koster vel 1899 el noe i den dur. Den har også blitt kåret til best i test for astmatikere og allergikere. Det er ull i ryggen og dun "over". Jeg er kjempefornøyd med vår. Vesla er god og varm, når vi er inne på kjøpesentra/i butikken e.l. kan jeg åpne posen helt, og legge overdelen bare som en dyne over, så blir hun ikke altfor varm. Ett annet pluss er at du får med en lengre overdel, så når vesla har blitt for lang for den første, så kan man enkelt få en mye lengre pose som holder i flere år, uten å måtte styre med bretting osv som på Odenwalder posene.
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. oktober 2008 Synes disse ser så tynne ut jeg? Men det er kanskje bare synsbedrag... Skal se på disse også jeg da, regner med dem har alle typer inne på Babyshop...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå