Gå til innhold

bare en liten hyllest til min kjære samboer :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

han kavet seg på jobb i dag en time tidligere selvom han var så trøtt i dag at han var helt rødsprengt i øynene..

(flere ville nok tatt dette for gitt, men jeg velger å sette pris på sånne ting :))

han gjør en kjempeinnsats med å rydde og styre etter jobb (bare jeg begynner så blir han veldig motivert selv :))

da jeg fant ut at jeg skulle vaske badet halv elleve på kvelden igår så lå han å halvsov å sa flere ganger at han skulle ta det i morgen (redd for at jeg skulle bli sliten, men jeg må jo ta det når jeg først har energi. å det var akkurat da :))

bare for å få det med at jeg ikke jobber å han jobber masse overtid.

han maserer meg selvom det er han som har sittet på en kontorstol 9-11 timer hele dagen.

han takker meg for alt jeg gjør i hjemmet å gir meg en god klem å sier jeg er kjempeflink. hva enn det måtte være.

han spretter opp fra dataen når jeg roper på han å ber han komme.

visst jeg lager mat å han er fullstendig knekt etter jobben så spørr han alltid om han skal hjelpe. selvom jeg vet han ikke vil (han tar ofte iniativ til å lage mat. å da må jeg er jeg pent nødt til å sitte å se på hehe)

han hører på skravlinga mi selvom han syns det er utrooolig uinteressant (om folk han ikke kjenner hehe)

men han setter meg også på plass visst jeg sier noe han ikke liker. så han er ikke sånn tøffel. er bein i nesa på han :)

er masse masse mer, men jeg syns det kunne passe med et sånt innlegg ettersom det er så mange negative innlegg her..

så jeg ser frem til mini kommer (rundt 1 jan) for jeg tror dette kommer til å gå bra :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å lese at det er flere enn meg som har en fantastisk samboer!

Lykke til med beibis i januar!

=)

Skrevet

ja det er kjempe koselig med en samboer som hjelper til...

men om livet deres er slik hele tiden er han nok det jeg kaller en TØFFEL!

Skrevet

hehe :) jeg skrev jo det i innlegget. han lar seg ikke pirke på nesen.. sier ifra om det er noe han ikke liker.

derfor jeg setter så pris på det tror jeg.. tar han ikke for gitt når jeg vet han hadde sagt ifra om det hadde vært altfor ille..

hadde nok kjedet meg ganske kraftig hadde det ikke vært noe tak i han..

av og til må vi erte hverandre opp å ha en liten krangel hehe...

(bare ikke den evige dramaen. den fikser ikke jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...