Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd det før, men jeg har hørt om jenter som har dyppet en tampong i sprit og deretter satt tampongen inn i skjeden for å ruse seg. Jeg aner ikke hvor utbredt dette er, men det har visst forekommet. Det er visst absolutt ikke bra å gjøre dette, det kan visst være farligere å ruse seg via skjeden enn å drikke alkohol på vanlig vis. Er det noen her som har forsøkt å ruse seg med tampong i sprit?

En tanke som slo meg i hodet nå var at kanskje skulle forsøke dette hvis jeg får oppkastsyke for å lindre lidelsene ved spysyken. Når alt man drikker eller spiser kommer opp igjen eller man har diaré og stikkpiller vil komme ut - så hvorfor ikke forsøke å bruke skjeden som et sted i kroppen man kan putte "medisinen". Hvordan vil det være hvis jeg kjøper en flaske bar vodka og har den stående til det formålet at den dagen jeg får omgangssyke skal jeg ta en tampong og dynke den i vodkaen og putte den inn i skjeden. Jeg vil forsøke dette for å ruse meg og lindre smerteopplevelsen i forbindelse med spysyken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ler jeg godt.

Jeg prøvde dette i russetiden.

Jeg har også heldt øl den veien.. Lå med beina hevet, så alt bare rant inn. Jeg ble iallefall veldig fort full...

Som sakt, dette var i russetiden - dum som jeg var den gang :)

Skrevet

unnskyld meg, men er du seriøs???

Skrevet

Haha.. Vi hadde en lærer som "lærte" oss dette i.. ehm 5.klasse!!

Da med spesiell beskjed om at det ikke er særlig lurt. Kan også ta den i anus - hvis det er "bedre".

Ikke spesielt lurt fordi man tar opp alkoholen mye fortere pga de små blodårene som sitter der. Derfor er sjansen for alkoholforgiftning myye høyere enn ved vanlig inntak (gjennom munn).

Skal du ta f.eks smertestillende , og de bare kommer oppigjen så anbefaler jeg heller og knuse opp tabletten og smøre den på innsiden av leppa - som snus nesten. Der har vi også små blodårer som tar opp slike ting mye raskere. :)

Skrevet

Hehe, dette var vikelig noe som fra "gode, gamle dager". Husker det var prat om dette da vi var tenåringer ja, men har aldri hørt om å bruke skjeden da, bare rompa. Er jo en grunn til at stikkpiller tas opp veldig raskt i kroppen så det fungerer sikkert fint ;-)

Har aldri prøvd selv da, var litt for pysete til sånt, men hadde ei venninne med kraftig astma, vi prøvde å helle sprit i innhalatormaskinen hennes og pustet inn spritdampen. Ble skikkelig på en snurr vi, men urerfarne som vi var kan det godt hende underbevisstheten spilte oss et puss, folk blir jo fulle av lettøl også, hvis det er helt over på vanlige pilsflasker... Hehe, jammen godt en blir eldre med årene, men en hærlig tid var det uansett :-)

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Sorry meg men hva er det med nøffemor og spying??

Syns det er innlegg daglig om det temaet fra deg jeg?

Lykke til med å stappe en tampong opp i ræva eller ruska forresten, sikkert kjempesmart ;)

Skrevet

Nøffemor!!

Nå er det på tide at du gir deg med disse innleggene dine som er besatt av oppkast og ringvirkninger.

Jeg pleier aldri å blande meg,men syntes du overdriver vilt nå.

Håper du får hjelp snart,det virker som om du har en fiksering.

Skrevet

Ja, den tanken må virkelig ha "slått deg i hodet" for det var ikke spesielt lurt. Hvertfall ikke om du fremdeles er gravid?

Og uansett "ruse seg ut av smerteopplevelsen"? Kanskje psykologhjelp er bedre for deg i forhold til dine fobier mot oppkast? Ikke slemt ment, men tror kanskje proffesjonell hjelp er nødvendig når du virkelig vil gjøre ganske mye bare for å unngå å kaste opp om du er syk.

Skrevet

Kan du ikke snart finne på noe annet a Nøffemor. Jeg syns virkelig synd på folk som går på disse trådene gang etter gang..

Skrevet

men kjære alle dere som kritiserer og er lei av hennes innlegg nå:

kan dere ikke la være å skrive noe her inne? dere gir henne jo den ønskede oppmerksomheten, som hun får hveeeer gang. For å bli kvitt uønsket atferd, må responsen opphøre.... så: dersom vi alle bare slutter å svare på innlegg som nøffemor har lagt inn (og ikke leser dem engang), så slipper vi nok til slutt dette!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...