lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Ser mennene deres på fotball? Evt ser dere på fotball? Min samboer må se alt som går på tv av favorittlaget. Må også kjøpe alt som er av aviser etter en kamp, i tillegg til å lese nettaviser og på hjemmesiden til laget. Det eneste som evt hadde vært viktigere enn en kamp var om lillemor hadde blitt født mens det var kamp, da hadde han prioritert meg/oss. Men hun ble ikke født en dag det var kamp da. Nå sitter han og ser kamp, synes det er horribelt å sitte oppe til langt på natt for å se noen menn som springer rundt på en gressplen. Jeg skal gå å legge meg nå tenker jeg, så får han bare komme ned etter kampen, er enda andre omgangen igjen. Er bare det at det er så kjedelig å legge seg alene.
metaMORfose Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Vi ser noe. Vi ser landskamper, og noe Liverpool (eller er det Manchester United?) det er noe rødt, i hvert fall. Jeg tror det er Liverpool.
Deidei Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Her sitter mannen min å ser på alt som er av fotball.. Norsk, Engelsk, Italiensk, Spansk.... absolutt alt.. Er nok derfor det henger 2 paraboler ute på veggen også.. En fullstendig fotballfrik jeg har giftet meg med.. Jeg kan nok selv følge med på landslaget da.. men resten er ikke så viktig.. Må innrømme at det er ikke fotball JEG setter på når jeg er alene altså........ Enda så trener han 4 ganger i uka... fotball!!!! Og trener eldstejenta sitt lag...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Huffda, så ille er det ikke hos oss, han ser norske kamper om det ikke er noe annet å se på på tv, eller jeg ikke protesterer, landslaget prøver han å få med seg kampene til. Ellers er et kun Liverpool kamper. Og da både kampen når den går, og reprisen om den går. Og gjerne kamper som går i reprise flere ganger lenge etterpå også(om de vant) kan han stå opp å se midt på natta om det er da de går. Han har spilt litt fotball, men det har blitt mer tilfeldige treninger pga min jobb(turnus). Nå trener han ikke fordi han ikke har kunnet pga sykkel ulykken i mai. Han er sykemeldt ennå.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Her går det i champions league, uefa og enkelte kamper i den norske serien og cupen. Synes selv det er gøy å se Liverpool kampene (ikke hvis de taper da for da er kvelden ødelagt for min bedre halvdel:() Men jeg kunne ikke brydd meg mindre om Hødd eller Tromsø eller Viking vinner i norsk fotball (jada, jeg vet at ingen av de nevnte ligger an til å vinne ) Vi kjøpte parabol kun for fotballens skyld, men jeg har fått bbc prime og food og er kjempefornøgd med det.
Deidei Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg klager ikke sååå mye da. Har jo liksom valgt dette selv når jeg giftet meg med han.. visste jo at han var fullstendig fotballgal..hehe.. Men han er flink til å spørre om jeg vil se noe annet.. Men han jobber så mye til vanlig at jeg syns det er litt kos å ha han hjemme, selvom det er fotball på tv. Kan bli litt mye i helgene med norsk fotball, engelsk fotball..(han heier på Liverpool, mens jeg følger med på Man.U.. - kan bli litt spennende til tider). Storebror og knerten: Håper det går bra med din andre halvdel da..? Må være hardt å ikke få trene når man er vant til det og liker det.. huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå