Gå til innhold

Glimrende.........

gabi83 *med lillebebisen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt meg billigstrimler.. Slo til å kjøpte 20 stk jeg... Og jeg VET at om tre uker så er de BORTEVEKKK.. Hvorfor? Jo- fordi jeg er testomaaaan;P Har ikke fått tilbake mensen etter fødsel enda (selv om det går 11 timer mellom amming på natten)....

Og jeg vet at det er liten grunn til å stresse, men det hadde vært så utrolig perfekt å blitt gravid nå slik at termin hadde blitt til sommeren:)

Dersom du har født, når fikk du tilbake mensen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg tror jeg det tok ca 10 mnd?

Skrevet

Jeg begynte med cerazetta 6-8 uker etter fødselen, og da kom også mensen...

Går ut i fra du ikke kommer til å begynne med det, nå som du prøver! hihi

Lykke til! Kan jo være at du blir gravid før mensen i det hele tatt kommer tilbake! Det skjedde nemlig med ei jeg gikk i barsel med!

Skrevet

Jag har 2 barn, 3 og 1 år. Før mig tog det knappt13 mån førsta gången, men nu har det gått 13m+3uker... jo jag teller uker og dager (har tom gjort ett schema i excel!!!)... jag ammar fortfarande ganska mycket, kvæll, en tur på natten och sen litelite på morgonen, men det ær næstan ær slut - men ingen mens. Extremt irriterande och inga piller førræn mn slutat amma sa gyn... førragången ammade jag nog mer och jag tænkte inte på det ens, mensen kom ændå. Jag ska på akupunktur i næsta vecka - hoppas att det sætter fart på systemet.

Vill också blir gravid nu, så det blir en sommarbebis. jag har massa EL slim var annan uke, och just nu gravid symtomer. Men detta har jag varit med om førr :-) men kanske ett litet gravtest på lørdag :-).

Hoppas vi får mens snart så vi kan børja babyverkstaden!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...