Gå til innhold

Har klippet

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle neglene på fingrene mine nå for første gang på aldri så lenge. Har hatt lange negler en stund nå, men de begynte å bli så lange at de var i veien.

Har tidligere pleid å bare klippe de neglene som har blitt ødelagte. Nå var det sånn at jeg måtte planlegge før jeg skulle skrive en melding med telefonen.

Har dere korte eller lange negler? Evt før dere fikk barn?

Noen som biter negler? Jeg gjorde det før, men klarte heldigvis å slutte. Det er vel ca 10 år siden nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klipper aldri neglene mine på hånden...hehe:)

Har som regel lange, men ikke så lange, men heller ikke korte...Når de blir for lange, så biter jeg de av...

Skrevet

Jeg liker litt lengde på nettene, men må ha korte når jeg er i arbeid. Men nå som jeg går hjemme er det kjekt å ikke ha helt korte. Syntes veldig lange negler blir fort veldig stygge og ekle. Har aldri klart å bite negler, så det hadde jeg ikke klart om jeg så hadde villet..

Skrevet

Korte og praktiske negler. Jeg orker ikke sånn filing og sånt, så de er kortklipte. Kan hende jeg tar på litt blank lakk ved spesielle anledninger, men ellers så bruker jeg veldig lite tid på dem.

Skrevet

Korte negler, har ikke lov til å ha lange negler i jobben min. Det er uhygienisk, + at jeg kan jo klore pasientene under stell. Ikke bra. ;o)

Når jeg var ung og jobbet på kontor hadde jeg lange, falske negler. Lekkert, men ikke veldig praktisk. ;o)

Skrevet

Jeg jobber også som sykepleier og har ikke lov å ha lange negler. Like greit fordi jeg er så vant med korte at hvis de blir bittelitt lengre syns jeg de er i veien.

En lege sa en gang på julebordet at det er den eneste festen han vært på der alle damene har så korte negler. Vet ikke hvorfor han la merke til det men kan jo hende han var litt mer opptatt av negler enn andre menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...