Gå til innhold

Nattaklem i mørket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fra fortsatt småtravel, små stresset nattevravn.

Døgnet har fortsatt litt for få timer. Skal snart bort en uke og det gjør det ikke mindre travelt på jobb. Men ungene er friske, jeg stortrives i den nygamle jobben og livet er jo egentlig helt ok ;-)

Minus en ufattelig håpløs diskusjon med min eks om samvær med eldstejenta ;-( Så nå har jeg faktisk lyst til å bli sånn skikkelig slem biomamma som nekter å samarbeide og nekter pappaen samvær.... Hm.. Må vel ile til å fortelle eventuelle som ikke kjenner meg at det vil jeg vel neppe gjøre og vet at jeg sikkert har lite å vinne på det, men når pappaen viser 0 interesse.. Ja, sånt gjør meg arg!

Sinnahilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ikke være sinna da =) Sånne duster kan man alt om...Å her i huset endte det med at ungen aldri lærte sin familie på fars side å kjenne.

Jeg tenker,synd for di.Ble forseint å komme luskende når alderen bikka 18.

Kos deg på ukestur du.Å glem slike dustemikkeler.

Ikke verdt å bruke energi på.

Klem

Skrevet

Håper du får en fin og opplevelsesrik tur til London neste uke. Kan bli godt også å komme seg bort noen dager når man er litt småstresset og småtravel natteravn:-)

Det er trist å høre om det med eldstejenta di.......er jo ikke noe ukjent fenomen dessverre, men desto mer trist at det plutselig en dag dukker opp etter noe som vel har funket bra i lang tid.

Det viktigste er jo at ikke hun føler på det, at han viser liten interesse er hans tap, men blir også hennes sårhet i livet om han viser det tydelig....

Jeg skjønner godt tanken din om å slem biomamma, og ofte starter det jammen med slem biopappa. Alle vil vi jo det beste for barna og det er så uforståelig at interessen bare kan forsvinne sånn plutselig.....(gjerne fulgt av forandringer i livet til biofar dessverre.....).

Lykke til, og vit at vi er flere som har litt erfaring i dum dummere dummest;-DDD

Skrevet

Hei fru Travel:-))

Det er godt at du henger i strikken, men du må ta det litt med ro også da.....lover du???

Tur med studier, jobb, fjas og fanteri høres kult ut....... det er mange fluer i et smekk det da:-))

Og være slem biomamma starter vel ofte, som Klatten sier, med en uinteressert biopappa...

Men jeg vet at du vil det beste for barna dine, og blir ikke bekymret for at du skriver sånt her...... Men det er godt å kunne blåse ut. Ikke alltid at ord og handling går hånd i hånd:-)

God tur og lykke til med samværsproblemene.

Skrevet

Takk for det!

Gleder meg til Londontur, men gruer for alle problemer på hjemmebane. Full krig med eksen i dag.. Synes det er trist å tenke på at noen jeg kunne samarbeide så godt med, virkelig snur på hælen så snart man etablerer seg på nytt... Ja, ja, kommer vel ut av det på et vis. Oppsøker Familievernkontor så snart jeg er tilbake i landet dersom det ikke bedrer seg for dette kommer til å slite på min kjære snupp dersom det fortsetter.

Skrevet

Trøsteklem sendes i din retning:-)

Det er bra å ta tak i det raskt!

Håper du klarer å kose deg de dagene du er på tur og at det holder seg nogenlunde i ro der hjemme....

At det kan snu på hælen, ja det vet jeg....og ungene også....kjipt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...