Oo Miss Sophie oO Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hei! Nå er det fint å bestille tid for en tidlig UL? Noen som har noen å anbefale i Oslo eventuelt?
ben1+ny? Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 tidspunkt for tidlig UL kommer litt an på årsaken til at du skal ha det. Jeg har hatt tidlig UL pga tidligere exu, da går det gjerne galt i uke 6-7, og jeg har fått UL på det tidspunktet. Men har mistet noen ganger i MA og SA i det siste, embryoene min klarer seg ikke lenger enn til uke 7, rett før det skal ta over en del arbeid selv... Så denne gang ønsket jeg UL i uke 8, hvis fosteret levde da, ville jeg regne med at det går bra i og med at det er over "min" krise periode uke 7.. og denne gangen så det bra ut:) UL før uke 6 er lite poeng da man ofte ikke ser hjerteaktivitet enda på det stadiet, og man ikke alltid vet når egget ble befruktet og når det eventuelt festet seg. Jo lenger du venter jo mer ser du; fra uke 9 har fosteret armer og antydning til ben, og man kan se at det beveger seg ) Jeg har gått til Femina spesialistsenter hos Åsle Marit Ullern, men hos henne er det lang ventetid nå, men det er en gyn til der som tar tidlig UL. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå