Gå til innhold

Noen mai/junimammaer 08 som


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...men etter som jeg skjønner så var du så heldig å få 2 da:)

Skrevet

Ja jeg! Men det skjer nok ikke for det blir snart slutt med den utro jævelen av en barnefar :(

Blir nok enebarn den tutta her dessverre..

 

Maimamma 08

Skrevet

Nei, nå er det nok gitt! :)

Skrevet

hmm...noen dager veldig lyst på, andre dager ikke i det hele tatt..hehe..

blir nok ikke med det først, vi er to om dette og sambo har ikke lyst på flere..hehe

Skrevet

nja, har ikke lyst på baby med det aller første, har jo akkurat fått inn rutiner så jeg faktisk kan slappe av med sneipen! Men siden jeg fødte via KS, ønsker jeg meg en vanlig fødsel... Er sikker rar som tenker slik, men jeg drømmer ofte om hvordan det ville vært å født vanlig... ville det vært bedre? Ville jeg kommet meg fortere... Mange ting jeg lurer på:)

 

Jeg er nok litt rar ser jeg:p *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...