Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 hehe...men etter som jeg skjønner så var du så heldig å få 2 da:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ja jeg! Men det skjer nok ikke for det blir snart slutt med den utro jævelen av en barnefar Blir nok enebarn den tutta her dessverre.. Maimamma 08
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Nei, nå er det nok gitt!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 hmm...noen dager veldig lyst på, andre dager ikke i det hele tatt..hehe.. blir nok ikke med det først, vi er to om dette og sambo har ikke lyst på flere..hehe
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 nja, har ikke lyst på baby med det aller første, har jo akkurat fått inn rutiner så jeg faktisk kan slappe av med sneipen! Men siden jeg fødte via KS, ønsker jeg meg en vanlig fødsel... Er sikker rar som tenker slik, men jeg drømmer ofte om hvordan det ville vært å født vanlig... ville det vært bedre? Ville jeg kommet meg fortere... Mange ting jeg lurer på Jeg er nok litt rar ser jeg:p *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå