Gå til innhold

Sovner når jeg ammer om natta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille sjefen vil ha pupp minst 3 ganger i løpet av natta. Det blir alltid til at jeg tar henne bort i senga til oss, og ammer henne der. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg våken, men som regel sovner jeg. Jeg liker ikke det i det hele tatt, fordi flere ganger har hun havnet under dyna mi, og vært veldig varm når jeg har våknet igjen. Huff, blir sikkelig sint på meg selv, er jo livredd for at hun skal kveles...Er det bare jeg som er så sløv og sovner under amming eller? Noen som har noen tips for å holde seg våken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noen tips til å holde seg våken, jeg sovnet alltid da jeg ammet om natta... men et tips er å velge en stilling hvor pupp og barn er over dyna... så slipper du å våkne med følelsen av halvkvalt baby under dyna...

jeg sov sånn med mini det meste av natta, og det tar ikke lang tid før de tar seg til rette selv, finner frem når de er sultne, og sovner igjen etterpå, uten å forsvinne under dyna...:)

Skrevet

Jeg har alltid pleid å sette meg opp i senga med en stor pute i ryggen - nettopp for å unngå å sovne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...