maleen Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Vi har nettopp vært innom en blomsterforretning for et prisoverslag av bukettene våre (vi er to jenter som skal gifte oss) summen ble 3000,- da for 2 stk muffer for oss en mindre en for min datter som skal være brudepike, og 2 stykk mansjetter for våre forlovere. Alle med samme grunnblomster og pynt.. Vi regnet med at det hele kom på over 5000,- Muffene våre er 40 cm og 30 cm lange med forskjellige blomster kvister kongler, Brudepiken sin kommer til å være 15 cm lang. To mansjetter med hovedblomsten.
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 For min bukket + blomst til mannen og forlover kom det på under 1000kr! Og det ble kjempevakre blomster!
Vil Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Vet du, det der er så dyrt at det er utrolig. Da jeg giftet meg var jeg så heldig at svigermor laget buketten, gratis! (hun brukte mye tid, og den ble helt proff) Hvis ikke hadde jeg kjøpt meg en i silkeblomster til en fjerdedel av prisen. De er like vakre, og de binder dem etter ditt ønske, slik en blomsterforhandler ville gjort. Kan anbefale Løyten lys, de er veldig proffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå