allerhelstNorge Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Tiden strekker ikke til lenger men føler bare behov for å nevne at jeg for 3 minuntter siden la ut oppgave 2 (som omhandler interproffesionelt ¨samarbeid) og nå har jeg bare 3 oppgaver og 2 eksamener igjen før jul. Jentene har høstferie og har vært 3 dager i London med pappa'n for å besøke bestemorGran, tanter og onkler etc. Det har vært godt for mor å ha noen ekstra timer til studier men jammen er det godt å ha familien sin tilbake også
Gummelillan Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Det var flink student det!!!! Høres ut som du har et hardkjør foran deg, men tenk så deilig det blir når julen er her. Vet du allerhelst? At til uken skal jeg være student i det bakvendtlandet ditt ;-) Jobb og studier i 4-5 dager og så kommer venninnegjengen etter til helgen og jeg får også noen dager med fjas og moro. Gleder meg til en annerledes uke - men gruer nesten litt for å være borte fra ungene og Gummismannen en hel uke.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Så flink du har vært! Og plutselig er du ferdig med de andre også:-) Kan tenke meg du gleder deg til julen i år!!! Komme hjem til foreldrene dine og spise god mat og få den fine stemningen. Og ikke minst skravlings og sosialt med meg;-DD Hihihi:-) Gummis, så kult med kombitur til London da! Du har jammen skjønt det du:-) Kos dere glugg i hel:-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 OI,du er jammen flink du!!!! Nå er det bare litt igjen,så kan du puste ut og kose deg.Det er jo noen å se frem til ;o)
allerhelstNorge Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 Velkommen skal du være Gummis! Så lurt at du kombinerer med jentetur da. Bare sånn til advarsel: DET ER KALDT HER!!! Ikke sånn at det er minus grader men nesten. Og når det er nesten minusgrader her så er det mye kaldere enn når det er -20 i Norge. I går snødde det for første gang i oktober på 70 år! Ta med pels og long Johns.. Kos deg veldig. Julegatene har åpnet så det er fri juleshopping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå