Tommage♀♂ Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article354245.ece Jeg bruker å si at de må komme nå, for nå går jeg. Og om en av dem ike vil komme sier jeg at Neivel, da går bare jeg og *minsten da. En dårlig og lettkjøpt løsning, men ordene faller ut av meg før jeg rekker å tenke. Og så hender jeg jeg truer med at eldsta må sove uten smokk (eller enda verre, at jeg kaster smoken i do) om hun ikke rydder etter seg, noe som er hennes største skrekk. Da tar jeg den også da, men en eller annen gang i løpet av natta får hun den tilbake...=( Skjerpings! Er jeg alene om å bruke dårlige trusler?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 ja og de biter ikke på for de vet jeg ikke gjør noe ut av det likevel.. MEN min samboer han kommer ikke med tomme trusler. HAn er tøff nok å gjennomføre de han, så de har mye mere respekt for han for de vet han er truende til det. Hade jeg bare vært like tøff selv..
Tommage♀♂ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg prøver å være konsekvent jeg også, og det med smokken pleier å virker, men de 2 gangene det ikke har virket blør mammahjertet når hun er lei seg og savner smokken, så gir jeg etter da... Huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå