Gå til innhold

Sier barna deres hva de vil bli når de blir store?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste min sier han skal bli dyredoktor.. Passer nok godt også til det om det skulle stemme. Han elsker dyr og har alltid gjort det. Og liker å jobbe med dyr og passer godt på dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stesønnen min vil ta over et av utestedene her :-D Så jeg spurte om vi kunne få gratis middag der da....men nei da, det fikk vi ikke. Vi måtte betale like mye som de andre!

Grådigper! hehe

Skrevet

Eldste har vel vært innom alt fra skihopper/langrennsløper til bonde, miljøarbeider og butikkmedarbeider.

Kan ha noe med yrker og interesser generellt her hos oss å gjøre da.

Skrevet

Frøkna her her har tydeligvis tenkt å bli syklist Skal sykle langt oppover så hun kunne få genser med prikker og fin kopp! Noen som har sett litt for mye Tour de France med bestefaren sin! Første gangen de satt sammen å så på det var hun vel 7 mnd....helt med begge to :)

Skrevet

gutten har alltid sagt at han vil "jobbe med stein(?) hehe... han er glad i stein. Også skal haan bli fotballspiller.... Jenta på 7 år har jeg alldri hørt noe spes....bare frisør sa hun engang i tiden....

Skrevet

Sønnen på 9 vil gjerne bli fotballspiller, kanskje snill politi (opplevde razzia da han var liten, og har vært livredd for politiet. Men etter at vi tok han med ned dit da han var ca 7 og fikk en spesialomvisning med en fantastisk politimann, så vil han bli snill politi!)

Vesla vil ha baby hun. Og så vil hun ha mange penger! :))))

Skrevet

Prinsessa(snart7) er fast bestemt på å bli fødselslege, men når hu var mindre ville hu bli tannlegeassistent..

Skrevet

7-åringen skal bli veterinær...men han er redd katter og hunder, så han skal ha et skilt hvor det står at katter og hunder ikke kan komme. hehe...vet ikke helt om det er mye penger å hente inn hvis ikke de dyrene kan komme;)

Ellers så har han villet bli dyrepasser, politi...og selvfølgelig cowboy;)

4-åringen vil jobbe på rema 1000!

Skrevet

Ja, men skifter ofte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...