Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Eldste min sier han skal bli dyredoktor.. Passer nok godt også til det om det skulle stemme. Han elsker dyr og har alltid gjort det. Og liker å jobbe med dyr og passer godt på dem.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Stesønnen min vil ta over et av utestedene her :-D Så jeg spurte om vi kunne få gratis middag der da....men nei da, det fikk vi ikke. Vi måtte betale like mye som de andre! Grådigper! hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Eldste har vel vært innom alt fra skihopper/langrennsløper til bonde, miljøarbeider og butikkmedarbeider. Kan ha noe med yrker og interesser generellt her hos oss å gjøre da.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Frøkna her her har tydeligvis tenkt å bli syklist Skal sykle langt oppover så hun kunne få genser med prikker og fin kopp! Noen som har sett litt for mye Tour de France med bestefaren sin! Første gangen de satt sammen å så på det var hun vel 7 mnd....helt med begge to
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 gutten har alltid sagt at han vil "jobbe med stein(?) hehe... han er glad i stein. Også skal haan bli fotballspiller.... Jenta på 7 år har jeg alldri hørt noe spes....bare frisør sa hun engang i tiden....
metaMORfose Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Sønnen på 9 vil gjerne bli fotballspiller, kanskje snill politi (opplevde razzia da han var liten, og har vært livredd for politiet. Men etter at vi tok han med ned dit da han var ca 7 og fikk en spesialomvisning med en fantastisk politimann, så vil han bli snill politi!) Vesla vil ha baby hun. Og så vil hun ha mange penger! )))
1prinsesse+1i magen Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Prinsessa(snart7) er fast bestemt på å bli fødselslege, men når hu var mindre ville hu bli tannlegeassistent..
*gruffalo* Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 7-åringen skal bli veterinær...men han er redd katter og hunder, så han skal ha et skilt hvor det står at katter og hunder ikke kan komme. hehe...vet ikke helt om det er mye penger å hente inn hvis ikke de dyrene kan komme;) Ellers så har han villet bli dyrepasser, politi...og selvfølgelig cowboy;) 4-åringen vil jobbe på rema 1000!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå