Gå til innhold

Din IQ ble beregnet til 100 tilsvarende 50.0 percentile

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit det =)

Tok den derre mensa testen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt den danske mensatesten? Den skal visstnok være den beste. Jeg tok den, og kom ut med 124, tror jeg det var;) Meget fornøyd, kan du si.

Skrevet

morsommt :)

fannt den fikk en score på 121 og 91,9 persentil

er nok ikke noe kommende mensamedlem jeg heller ;)

men klarer meg nok bra allikevel

Skrevet

Så bra for deg at rettskriving ikke har med IQ å gjøre...:)

Skrevet

fikk 113, tillsvarende 80,7 percentile på den norske mensa testen.

men er likevel dum nok til å ikke vite om det er bra eller dårlig?:P

Tok den danske også, men mange av de danske ordene skjønte jeg faktisk ikke.

Pluss at jeg fikk ikke opp noe resultat der, da det var feil på siden.

Sikkert like greit siden jeg sikkert fikk et elendig resultat..:P

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehe e hadde 129 på den danske,samboeren hadde 132. Og eneste e har blitt her i livet er legesekretær=/;)

Skrevet

Jeg fikk også 124 på den danske:)

Tok en på engelsk også, men der fikk man ikke vite iqen, bare hvilken "gruppe" man tilørte.

Skrevet

Fikk 119 på den norske. Link til den danske?

Skrevet

Hadde 128 sist jeg tok den.

Men det artige var jo at storebroren min som er et "mekatronikk-teknikk" geni overhodet ikke trodde meg :) Han holdt på å dæwe av latter for å si det på godt norsk...

Jaja. lol :)

Skrevet

Jeg har tatt to forskjellige, og fått 127 og 128, men har en kamerat som er tømrermester og nekter å tro at jeg (som bare er lærer) er smartere enn han, oh stadig jakter på et sted i nærheten der mensa tester folk. Ler litt av det da, han er tydeligvis veldig opptatt av at lærere ikke kan være lure, for de tjener jo under halvparten av det han gjør ; )

Skrevet

1. Rettskriving HAR med iq å gjøre

2. Merkelig at alle her fikk godt over snittet. Visste ikke at dibbere lå så godt over resten av befolkningen.

Skrevet

Sv: Din IQ ble beregnet til 100 tilsvarende 50.0 percentile NYTT 17:59 30.10.2008

1. Rettskriving HAR med iq å gjøre

2. Merkelig at alle her fikk godt over snittet. Visste ikke at dibbere lå så godt over resten av befolkningen.

Anonym

Måtte le litt av deg. Mensa testen er i utgangspunktet spekket med analyse-spm. Noen ser logikken i disse testene, for andre er de bare en haug med tegn / tall som ikke gir noen mening. Ble du sjalu siden noen treffer godt på slike tester?

Og nei Rettskriving har INGENTING med IQ å gjøre. Jeg kjenner en som har dysleksi og han har selv scoret 142 på Mensa testen.

Skrevet

Jup.. Mange med dysleksi / skrive problemer som likevel klarer slike tester bedre enn gjennomsnittet. Noen ganger betreffer dysleksien bare når de -skriver- , altså at de fint klarer å lese og forstå tall uten at de spretter rundt, men når de selv skal få de ned på arket kan det gå i kluss.

Skrevet

Har tatt en test på nett der jeg kom ut med 133, tror dog ikke det stemmer for jeg har tatt en seriøs test i forbindelse med utredning som ga et resultat i 75. prosentil. Jeg stoler på utredningen for å si det slik:-) Vet at jeg er smart, men ikke uvanlig smart.

Skrevet

Rettskriving har med iq å gjøre. Som regel (det finnes unntak som f.eks de med dysleksi) har de som skriver godt også høyere iq. Hilsen spesialpedagog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...