Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Sånn som alle spør og graver om alt mulig ang. barna sine her inne skulle en tro dere var alenemødre hele gjengen. For ikke å snakke om alle de som gnåler om hva barna deres får lov til og ikke............. Er det dere mødre som bestemmer alt alene eller? Har dere ikke pappaer med ansvarsfølelese og interesse for barna sine?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 NEi, alenemødre gnåler vel minst av alle om slikt her inne;) Jeg er alene, og har ikke gnålt om noe som helst. gir bare råd der jeg føler jeg kan bidra med min erfaring. Alenemødre er ikke vant til å ha noen å spørre, vet du;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Anonym 22.43 Som om jeg skulle skrevet det selv :-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Nei, jeg har ingen pappa til barnet mitt. Noe mer du lurer på npr vi er igang med betroelsene?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 De har nok en pappa, men han er da omtrent aldri her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå