Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg bor langt unna IKEA men siden jeg driver fikser opp barnerommet er det noen ting jeg virkelig kunne tenkt meg. Er ikke møbler, men gardiner, lamper o.l det er snakk om. Noen som vet om det går an å bestille dette?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vet det går an å handle på Ikea via nettet, butikken finner frem varene for deg og du kan hente de. Har ikke gjort dette selv, men gå inn på nettsidene deres. hvis det ikke står noe der er det jo bare å ta en telefon til de.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jo det står på siden deres en kan bestille varer å få de tilsendt i en pakke som da koster 190 kroner. Men jeg får kun til å bestille ting som sofaer og slikt og ikke småting. Altså; en sofa kan da ikke sendes i en liten pakke til en fraktpris på 190,-. Så var bare intr i å høre om noen har bestilt småting derfra og fått det hjemsendt. Men takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Vi fikk en diger ikea lastebil hjem med sofa og andre store møbler, husker ikke hva det kosta, men det var ikke dyrt! Tror faktisk bare de sender ut store ting, og at man må selv reiste å kjøpe småtingene!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Bor nord i landet så koster 3000 i frakt for store ting. Er langt fra dyrt om en skal ha masse men litt dyrt for kun stæsj;) Ja kan virke som du har rett; men skjønner bare ikke hvorfor det da står et alternativ om å få ting tilsendt som en pakka som en betaler 190,- for. Tror jeg må ringe dem i morgen..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ja var litt rart det med 190kr, best å ringe da, kanskje du er heldig alikevel :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Denne hjemsendelsen/bestilling på nett (190,-) Gjelder bare for et utvalg av varene. Vet ikke noe mer, annet enn at det står på hjemmesiden deres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå