Gå til innhold

April: Fotballdrakt


@nneliten

Anbefalte innlegg

Er barna deres interessert i å velge ut klær de skal ha på seg? Jeg synes denne innblandingen begynte litt vel tidlig - for han er jo minimalt interessert i av- og påkledning ;-)

Her er det altså fotballdrakt som gjelder - og slik har det vært siden før sommerferien... Så nå for tiden er det ull undertrøye og forballtrøye utenpå... Er ingen av fotballtrøyene rene, kan det bli heftige morgenstunder! Men vi tåler det, altså...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sluttet å legge meg opp i hva snuppa har på seg, for hun vil bare ha kjole eller skjørt uansett.. Men av og til finner jeg fram bukse, men da må det være tunika til.. hehe... Men det spiller ikke så stor rolle for meg hva hun har på seg når vi bare er hjemme, så.. Men det hender jeg setter foten ned, hvis vi skal på noe.. Får da være måte på for karneval på butikken, liksom.. hehe.. Hun har lenge bestemt selv hva hun vil ha på.. Det fins andre ting som er viktigere at jeg krangler med henne om enn klærne syns jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er interessen for hva hun skal ha på minimal. Eller, aller helst ville hun hatt på "fiskekjolen" (en tynn, ermeløs bomullskjole fra h&m i rosafarger med mønster av små hvaler på) hele året, men har nå innsett at det er en SOMMERkjole, og det går vi ikke med nå når det er minusgrader og skleitt (som hun kalte "glatt" i dagmorges) ute. Så da får jeg ta på henne hva som helst. Eller - lar jeg henne se i skapet så vil hun nok velge selv, men henger klærne klar på badekarkanten så er det ingen spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille har ingen interesse for hva vi kler på han. Typsik gutt. Han enser det ikke, kun hvis det er en Cars genser - da blir han fryltelig stolt og skal se seg i speilet hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel lar han oss velge klærne. Men innimellom (som i dag tidlig) får han det for seg at den buksa kan han nok ikke ha på i dag, for da passer ikke sverdet i beltehampen!

Også tok det en stund før han godtok at sommeren var over og fotball klærne ikke kunne gåes med ute uten noenting under!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her har også meninger om hva hun skal ha på seg og det har hun hatt en stund. Det værste var for ca 1/2 år siden da gikk det ikke å si i mot henne og det gikk i kjoler hele tiden og Hello Kitty klær.

 

Nå har jeg begynt å ta fram to sett med klær og hun får velg ett av de alternativene så nå går det bra for hun tror hun velger klær selv hehe.

 

Men her går det nå i Kitty klær for alle penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...