Gå til innhold

April: Har aprilbarna en favorittfarge?


@nneliten

Anbefalte innlegg

Sondre velger ALLTID rosa :-) hehe!

Får han rosa fat eller rosa kopp er dagen reddet :-)

Men rosa klær - nei der går grensen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BLÅÅÅÅÅ!!! Eg vil ha BLÅTT sugerør, mamma. Blå jakke, blått ulltøy (praktisk da mtp lillebror), blå fargeblyanter, blått rom (men det ble lilla så lenge jeg spanderer, hun ville nemlig ha en skikkelig øgly mørkeblåfarge) - ja kunne håret vært blått hadde det vært topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har ikke noen favroittfarge nå. Han var veldig opptatt av rosa i våres. Da skaulle alt være rosa. Det var i den perioden vi skulle velge farger til rommene i det nye huset og da han skulle få være med å bestemme sitt eget rom ville han ha rosa.....Vi hadde ikke lyst å si nei, så vi prøvde heller å trenere det litt - men ukene gikk og han skulle ha rosa. Når det nærmet seg deadline spurt vi om det ikke var en annen farge han ville ha. Da svarte han: "Jeg vil ha rosa........mmmm....med litt oransj oppe ved taklampa"

 

Det ble blå-grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i rosa, rosa og atter rosa. Men innimellom kommer hun til meg å sier "jeg elsker blått" eller grønnt eller gult. hun får liksom ikke bestemt seg hvilken farge hun liker best. Litt ulikt fra dag til dag. Men klær og sko går i rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...