Gå til innhold

April: 40 % sykemeldt, så da begynner jeg vel å "henge her" igjen...


@nneliten

Anbefalte innlegg

Ser det er noen (over-)aktive brukere her ja - hehe!

Ser nesten bare Yaddaline og Aprilbaby her, jo ;-)

Kan jeg få være med i klubben deres igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er her såvidt jeg og.. Men det er så mye babyprat, at jeg ikke har så mye å komme med akkurat der.. hehe.. Men er innom og leser litt og av og til sier jeg hei. Er fortsatt hjemme jeg, da.. Kom meg liksom aldri i jobb.. Men jobber ekstravakter på et avlastningssenter. Så jeg får noen kr på konto hver mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, du syns vi hadde litt lite å gjøre? Velkommen i klubben skal du være, vi har bare godt av litt "frisk pust" ;oD Før vi skulle finne på å krype enda høyere på "lista" :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Yaddaline. Du er hjertelig velkommen tilbake! Bare bar at vi er fler som skravelr her inne - så synes det ikke så godt at Yaddaline og jeg har litt for mye tid.....

Jeg er også sykmeldt for tiden og har flyttet til nytt sted der jeg ikke kjenner noen. Savner det sosiale på jobben og prøver å ringe mine stakkars venninder i arbeidstiden pga min sosiale hunger. Siden ingen egentlig har tid så tilfredstiller jeg mitt skravlebehov her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake skal du være godt med litt nytt tilskudd her inne. Er her en del jeg også enn så lenge.Prøver å rive meg litt bort herifra så jeg kan sosialisere meg litt mer her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...