Gå til innhold

April: Sondre og Brede får en...


@nneliten

Anbefalte innlegg

Ja - vær så snill: La oss få vite kjønnet på mageboeren i morgen!!!

Klar for ordinær ultralyd - og er kjempespent på om alt er bra og hmmm... er det bare 1? Magen er allerede minst 6-7 mnd- stor :-S

Og er det søster eller er det bror der inne???

Min foreløpige termin er 1. april, men den har blitt flyttet tilbake i begge mine forrige svangerskap, så det blir også spennende å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg også spent!!! Du får komme inn og sladre her da! Du er forøvrig ikke den eneste med stor mage - folk har allerede begynt å komme med uttalelser om at "du har vel ikke mange dagene igjen" osv *småpanikk som jeg prøver å overse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror :-)

Dere er jammen flinke til å gjette ;-)

Tror det blir utroig kjekt med en gutt til! Enda en liten som skal kjempe om Thomas-togene og Lynet McQueen-bilene :-D

Sondre har hittil hevdet bestemt at det er en jente i mammas mage...lurer på hvordan han kommer til å takle kontrabeskjeden når han kommer hjem fra barnehagen i dag :-S

Og så er navnedebatten i gang...

Alle her har navn som ender på -e, så da må vel minsten få det også...

Jeg liker best Sigve foreløpig - men tar GJERNE imot forslag!

Dersom jeg ikke ska henge meg opp i -e-endelsen, liker jeg Simen...og igjen: Håvard (Håvard var høyaktuelt både til Sondre og Brede...)

Uansett - kjekt å tenke på navn!

Og forøvrig: Veldig fin ultralydundersøkelse. Jordmor tok seg god tid og "filmet" fra alle vinkler og kanter, men mini gjemte ansiktet sitt, så vi fikk ikke sett skikkelig 3d av ansiktet...Så vidt jm kune se, var alt fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med gutt nr 3!! Blir sikkert ikke travelt i det hele tatt, hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nr 3 som også blir en gutt. kjekkt for da har du sikkert arvetøy fra de to eldre brødrene.

 

Dere får kose dere med magen enn så lenge så går tiden fort til 1 april.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå..gratulere med enda en liten gutt imagen =))

 

og kommer han 1.april så MÅ han hete Simen,for både Simen og 1.april er fint =)) hint,hint,hehe =) storebror heter jo Simen og er født 1.april så,hehe =))

 

Sindre er jo også fint,og slutter jo på e.. her heter jo lillebror Sindre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt tre.

 

Hva med Sindre ja - Jone - Andre - Tore - Endre - Tage - Are - Frode - Ole - Arne - Terje - Rune - Helge - Kåre - Magne - Sverre - Trygve.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...