Gå til innhold

kanskje en sydentur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, kanskje jeg og lille nurk på snart fire mnd. skal besøke besteforeldre i syden en uke? det er stående invitasjon, og de andre klarer seg jo selv, så kanskje rett og slett Go for it? (spesielt idag med nokså sørpete snøføre kunne litt sommervær virke fristende!) Masse praktiske ting virrer rundt i hodet mitt: flyreisene, seng, vogn, bilsete, klær, ...at jeg må huske alt jeg trenger, evt. sørge for at vi kan få tilgang på det der. og så er det jo det at foreldra mine er blitt litt eldre, og ikke er helt i toppform, så jeg er nok ørlitegrann usikker på hvordan det hele vil bli evt. - nurk sover jo ikke natta rundt, f.eks.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

reis og bli glad av varmen..... det som er sannheten er jo at der det er litt varmere gjør det ikke noe om rutinene uteblir litt :-9

alt det praktiske ordner seg, det er bare fryktelig slitsomt når man skal AV flyet, men ellers går det fint! Det dukker opp hjelpsomme mennesker på uante steder, og besteforeldre med litt vondter her og der, det er koselig det også!

ta deg en tur du.

:-)

Skrevet

Det høres unektelig fristende ut!

Har du lyst og anledning så bare dra.

Rent praktisk så ordner det seg nok med ting-og-tang og hjelp med å få med segpikkpkket ut av fly og inn idrosjer og det som er.

Skrevet

ja det tror jeg jeg skal gjøre. men hvis vogna skal fortsette å punktere, tror jeg den får bli hjemme...;)

Skrevet

Jeg synes du skal unne deg en tur! Alle de praktiske tingene som virker litt uoverkommelig før man drar, de ordner seg sånn en etter en når man først er på vei. Min erfaring er at folk tilbyr seg å hjelpe.

Sol og varme høres utrolig deilig ut må jeg si :-)

Skrevet

reisa er bestilt!!! nå må vi bare ordne pass og så er vi nesten der :D

Skrevet

så flott!! god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...