caiza Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann jenter. Noen som vet hvordan dette foregår? Hvor settes nålene, hvor mange osv? Sjekkes modning/ åpning også? Skal til første behandling i morgen og har begynt å grue meg litt... ;-)
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei.. Når jeg tok dette i fjor, tror jeg ho bare satt 3 nåler. En i hver underarm og en i magen. Men husker ikke helt. Går du til jordmor og tar akupunktur, så sjekker de nok modning. Men jeg gikk til en akupunktør og der sjekker de ikke sånt. Ingenting å grue seg for. En kjenner jo nesten ikke stikka engang.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hei jeg tok modnings akupunktur i går. Var veldig nervøs for jeg liker ikke nåler. Men det var ingen ting å grue seg for. Merket ikke at nålene var der en gang. Jeg fikk en nål i hvert ben, og en i magen under navlen, var visst den som skulle gjøre susen tror jeg. Skulle egentlig ha en nål i hodet også, men den var bare for avslappning og vi fann ut at jeg var mer avslappa uten den egentlig. JM sjekket ikke noe modning eller åpning hos meg. Har termin i dag og har ingen tegn på fødsel enda jeg da. Så tror ikke akupunkturen hadde noe virkning for meg. Men det virker visst for noen sa hun. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå