Gå til innhold

uff...

Pulverheksa & Hokus og Pokus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere sett denne?? det kan jo umulig være ekte.. grusomt..

Skrevet

Off, jeg håper det ikke er ekte da, det var grusomt å se på den lille babyen som ble kastet rundt alle veier....

Skrevet

Det ser da ikke ut som at ungen lider noen nød.

Skrevet

Ja ikke sant.. klarte ikke å se alt jeg men måtte spole til slutten for å se reaksjonen til babyen. Han smilte jo men det der er barnemishandling!!

Skrevet

Det er ikke farlig. Det er ingen slår eller mishandler babyen på noe vis. Ubetenksom herjing, kanskje, men vil tippe at dette ikke er første gangen de gjør dette.

Skrevet

det er en far som slenger babyen rundt etter armene og bena.. i nesten 4min.. det blir veldig voldsomt etterhvert..

Skrevet

Jeg så begynnelsen, men så turte jeg ikke mer... Jeg synes sånn er litt ekkelt. Man leser så mye rart. Ristesyndrom og alt mulig. :(

Skrevet

Det virker ganske kontrollert, det ser ut for at han tar hensyn til babykroppens masse når han lager fart. De aller fleste babyer er massive muskelbunter i forhold til kroppens størrelse, og det er uvøren sliting i ungen når den blir større og ikke vil gå sammen med forelderen, som fører til skader som at armen går ut av ledd.

Skrevet

Det er ikke risting, det er jevn og balansert fart hele veien. Kan vær enig i at 3 minutter er lang tid å holde på slik.

Skrevet

ehh.. så du hele videoen?

Skrevet

okay og du mener det så helt ufarlig ut.. det syns IKKE jeg! stakkars barn

Skrevet

Stakkars barn, når han tydeligvis syntes dette var gøy?

Skrevet

Min menig er at dette så forferdelig ut! Ingen hadde fått lov til å slenge sånn rundt på mine barn. Er dette ekte synes jeg det er forferdelig at noen kan holde på slik.

Skrevet

Hvorfor er det som er så forferdelig? Bare det at han gjør det?

Skrevet

du kan jo ikke være seriøs..

Skrevet

Det der hadde vært grusomt om det var ekte, men jeg syntes det så rimelig animert ut til tider *heldigvis*..

Skrevet

Jo, jeg er helt seriøs når jeg vil vite akkurat hva du mener er forferdelig, og det i seg selv er ikke grunn nok for deg å tro noe som helst om hva jeg mener.

Det som blir useriøst her, er at du ikke klarer eller ikke vil svare på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...