Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Etter kjeft fra min veninne har jeg begynt og bli litt småredd. Jeg har (så lenge jeg kan huske) hatt kjertler med kvitt i, rundt niplenne. Disse har jeg i tider klemt på, så har det komt kvit væske ut. Jeg er også alltid å plukker i nipplene, for å rense vekk belegg som legger seg der. Nå sier veninna mi at dette er veldig farlig å klemme på kjertlene på brystet, å det kan gjøre slik at jeg ikke kan få melk. Noe jeg synes høres rart ut?? Eller er jeg faktisk den eneste med kvise lignende rundt nipplene.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Melkekjertlene ligger i fettvev under huden, de blir styrt av hormoner ved en graviditet. Hvis det er huden du klemmer på, er det sikkerrt talgkjertler du klemmer på. Er det det vil det jo komme mer talg jo mer du klemmer. Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men så lenge du ikke klemmer på brystvorten kan jeg ikke skjønne at det er farlig. Er du bekymret bør du jo uansett snakke med legen din. Jeg er absolutt ingen ekspert.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 da er det nok talgkjertler jeg har klemt ut. Men har også klemt på brystvortene. Men tror jeg bør la dem være i fred. Vanskelig når det har nesten blitt avhengihets ting. Jeg bare må få vekk alt nedi der. huff!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå