Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Må de smøres? Eller kan de brukes som de er? Har kjøpt noen søte hjertemuffinsformer, og vil ha ett perfekt resultat!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Skal vistnok være smørefri,men her satt muffinsene helt fast...Måtte grave de ut med skje:((
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Det er nett det eg vil unngå, er så kjipt når de henger fast! Bør kanskje satse på å smøre de da, bare sånn for sikkerhets skyld! Er jo bare godt med litt ekstra smør... hehe... Takk for tilbakemeldingen!
mamma`n til 3 gutter Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Hei hei! Jeg selger Tupperware, og med de silikonformene vi har anbefales det kun at du skyller de i litt lunkent vann før du har i muffinsrøren!!
line_n & sara Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 tror jeg har de samme som deg, de som er rosa og røde? jeg smører iallefall litt, ellers blir de vansklige å få ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå