Top of the hill Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Tror vannet gikk i halv 6 tiden i kveld...var på vei til do, og plutselig bare fossa det ut. I buksa og ned i sokkene før jeg traff doskåla! Etterpå har jeg ikke hatt EN eneste kynner eller ri og egentlig har det ikke kommet noe mer vann heller... På føden sa de at jeg uansett kunne komme inn i kveld for å bli skrevet inn, og sjekket, men hun sa det var litt "rart" at det ikke hadde kommet mer vann! Men at hodet sikkert sto så langt nede... Noen andre med erfaringer på vannavgang?
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Min erfaring er at vannet fosset og fortsatte å renne. Etter å ha sittet i flere timer kom det en stor ny ladning. Greit å ta en skjekk i kveld da Lykke til Ja og foresten det gikk 41 timer fra vannet gikk til jeg fikk min første rie, i mellomtiden hadde jeg ingen symptomer på fødsel
Top of the hill Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Er 38 uker+3 dager på vei med nr 2, så det er HELT greit om babyen kommer nå :-) Nå hopper jeg i dusjen, og så en tur til føden...så får vi se!
VenterAdrian Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 misunner deg...lykke til da. håper du finner tiden til å oppdatere oss håpefulle her inne! Dette blir nok en flott natt for dere!
sekke Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 da jeg fikk min første gikk vannet mitt på mandag. ikke kjempe mye og jeg var usikker på om vannet hadde gått. dro til sykehuset for sjekk og fikk beskjed om at vannet hadde gått. jeg skulle dra hjem og vente på at riene skulle komme. jeg skulle komme igjen dagen etter uansett. natten gikk og ingenting skjedde. ble smurt med noe nedentil(husker ikke hva det heter) både tirsdag og onsdag uten at det store skjedde. hadde bare noen ørsmå rier. torsdag ble jeg endelig satt i gang kl 8 med drypp og jenta vår kom kl 19.07. lykke til,men som du skjønner kan det ta sin tid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå