Gå til innhold

Okay, hvilken vognpose er desisert den varmeste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han en av lammeskinn, helt nyyyyydelig pose. MEN.... babyen min har eksem og tåler den ikke.

Så har vi en Odenwalder Dunpose... MEN... hun blir jo kald i den jo?? Allerede liksom...er jo ikke krabba under 0 grader engang. Hun har da body, strømpis og fleecedress på seg. Og lue. Og der er hun akkurat passe når det er 5+ ute. har ikke lyst til å kle på henne hauger av klær inni posen. Og pga eksemen kan jeg ikke kle på henne en ulldress heller.

Så hvem poser er varmere enn dette igjen da????

Voksi? har ingen erfaring fra denne... hva er den laget av?

Pris er totalt uvesentlig her så kom med forslag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"desidert" heter det kanskje ja...

Skrevet

Voksipose! Ulldyne inni, bomull utenpå...aldri hørt om en unge som har vært kald i en voksi.

Men funker jo ikke om hun er allergisk mot ull i den forstand at hun ikke kan være i nærheten av ull overhodet da..

Skrevet

Voksi. God og varm hele vinteren, sov ute da det var 20 minus, da hadde hun strømpis og body + ullbukse og ullgenser.

Skrevet

Hvis jeg tar på henne bomull/silke innerst, fleccedressen uten på der igjen, så må hun da tåle en Voksipose? Det er vel noe slags trekk på denne posen, slik at ullen inni er beskyttet på noe slags vis eller? Du skriver jo bomull utenpå...

Uff, jeg får kanskje kjøpe en og teste bare? Og tåler hun den ikke så kan jeg kanskje få byttet den, jeg finner jo kjapt ut om hun ikke kan ligge i den. Hun reagerer med utslett i ansiktet veldig fort.... :-(

Skrevet

Det er en ulldyne, som er sydd inn i et bomullstrekk. Utenpå der igjen er det et løst bomullstrekk som kan tas av og vaskes :)

Skrevet

Ha ha... så med andre ord er det 2 ganger med bomull som beskytter ullen. Da skal jeg ta meg en tur på Babyshop i morgen og se på dem.

Skrevet

lillelille.com vognposepose er dyne som inneholder ull.Den kan lukkes godt rundt hode og kroppen på barnet,så den holder bra på varmen.Og inneholder organisk flanell på innsiden,så den er laget av rene matrialer.Den er praktisk å bruke og fin å se på:-)

Skrevet

Fant ikke noen priser på varene på lillelille.com. Hvor mye koster den vognposen, syntes den var litt tøff jeg:-)

Skrevet

OJ!!!! Den lillelille.com posen var kul :D Hva koster den mon tro!?

Voksi er vel laget av økotex materialer, slik at den er meget hudvennlig :)

Og det er den varmeste posen jeg vet om. men den er litt stor og det kan bli trangt med den i noen typer vogner.

Skrevet

Voksi.... Har hatt den til 2 unger og de er ikke kalde selv med -15 grader (ja jeg går turer da også) Har ikke begynt å bruke den til lillebror enda for vinteren for det er ikke kalt nok. Kan ikke bruke den før det er 0 og kaldere for da blir den bare altfor varm...Men det er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...