Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hei! Her har jeg inntrykk av at det fins folk med mange ulike utdanninger og yrker, så prøver meg på å få tips her. Vurderer å gjøre noe nytt, men er ikke sikker på hva. Kanskje noen her har tips til noe som passer i forhold til ønskene mine? - Fortrinnsvis "åtte til fire-jobb", vi har to små barn (gjerne flexitid, kan godt jobbe noe fra hjemme i tillegg på kvelden) - Interessant jobb, med utfordringer. kan gjerne være noe rutiner, men bør ha mulighet til å utvikle seg i jobben - Grei lønn (tjener 400 000 i året nå, og selv om jeg godt kan gå ned i lønn, bør det i hvert fall være mulighet til å stige til det jeg har nå eller mer i løpet av noen år) Har noe erfaring fra diverse butikkjobber (lenge siden), og ellers for det meste erfaring fra administrative jobber. Har en cand.mag. i realfag. Dersom det kreves spesifikk utdanning, bør det helst kunne taes på deltid.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Takk for forslag :-) Noen andre? (Og det trenger ikke nødvendigvis være bundet av utdanningen/erfaringen jeg har fra før, hvis dere har et helt annet forslag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå