Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Ser i en annen tråd der det diskuteres home-partyes der ei presierer at spesielt dette vil hun ikke ha. Så jeg bare lurer på hvorfor? Og dere andre. Hva slags erfaringer har dere med mary kay? Var på party for en stund siden og kjøpte noen kremer og syns de var gode jeg.. Men ble litt nysgjerrig på dem sitt "rykte" nå..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Liker ikke kremene utenom det settet for hendene, men elsker sminken.
Lillemus&mamma'n Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Det var jeg som ikke ville ha Mary Kay-produkter, eller Oriflame, for den saks skyld. Stoler rett og slett ikke på den typen hudpleie og sminke, de damene er jo kun kurset i det ene merket, og kan bare si noe om deres egne produkter. Jeg handler for det meste på Esthetique her i byen, for der får jeg så god veiledning på hvilke produkter som er gode for akkurat min hud, uavhengig av merke, også er han som jobber i butikken så utrolig hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kjøpte også noen kremer etter å ha vært på Mary Kay jentekveld... Er absolutt ikke imponert og syntes det er noe forbanna shit.. Ihvertfall for min hud.. Så jeg gikk tilbake til Decleor.. Men jeg har hørt om de som er fornøyde, selv om det er mange som ikke er fornøyde også...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Så de som reklamerer for feks Mary Kay har ikke tatt en avgjørelse på at dette er det beste av flere? Kjenner flere hudpleiere og makeup artister som lovpriser MK. Enig i at håndsettet er nydelig. Liker ikke alle ansiktsproduktene, men elsker også sminken. For ikke å snakke om mineralpudderet!!! Det beste i verden!! Og jeg tåler sminken!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå